آگهی دهندگان گوگل باید هویت و موقعیت خود را ثبت نمایند

به گزارش دانشنامه آریایی، گوگل با هدف مقابله با محتوا و تبلیغات جعلی به آگهی دهندگان اعلام نموده که باید هویت و موقعیت جغرافیایی خود را تعیین نموده و به ثبت برسانند.

آگهی دهندگان گوگل باید هویت و موقعیت خود را ثبت نمایند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی دانشنامه آریایی به نقل از زددی نت، گوگل تا به امروز تنها برای ثبت اطلاعات هویتی آگهی دهندگان سیاسی جدیت داشت، اما از این پس تمامی آگهی دهندگان به گوگل باید هم هویت خود را ثبت نمایند و هم موقعیت جغرافیایی خود را معین نمایند.

در سال های اخیر بسیاری از افراد کلاهبردار از خدمات تبلیغات گوگل برای انتشار مطالبی در خصوص کالاهای تقلبی، انتشار اخبار دروغین و تبلیغ سایت های کلاهبردار استفاده نموده اند. این مساله با اعتراض های گسترده کاربران روبرو شد و انتها گوگل مجبور شد تغییراتی در رویه های خود ایجاد کند.

پیش از این گوگل تنها تبلیغات نامناسب و دروغین را بعد از انتشار گزارش هایی در این زمینه حذف می کرد، اما حالا خود میخواهد منابع انتشار آگهی های آنلاین را کنترل کند و تا حد امکان تبلیغات دروغین را حذف کند. گوگل از سال 2018 به این سو تبلیغات سیاسی را با دقت بیشتری آنالیز نموده و تایید می کرد. اما حالا دامنه این کنترل ها را به همه تبلیغات تسری می دهد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 30 خرداد 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1090

به "آگهی دهندگان گوگل باید هویت و موقعیت خود را ثبت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگهی دهندگان گوگل باید هویت و موقعیت خود را ثبت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید