ببرهای ایرانی ترابزون: هدف، قهرمانی سوپرلیگ و صعود به لیگ های اروپایی

به گزارش دانشنامه آریایی، دو بازیکن ایرانی این فصل ترابزون در مصاحبه مفصل با مجله باشگاه خود از اهداف شان در این باشگاه گفته اند و البته حرف های جالبی درباره خودشان و فوتبال ایران زده اند.

ببرهای ایرانی ترابزون: هدف، قهرمانی سوپرلیگ و صعود به لیگ های اروپایی

به گزارش خبرنگاران ، ماهنامه باشگاه ترابزون اسپور ترکیه با دو خرید ایرانی اش مصاحبه های مفصلی انجام داده و عکس آنها را با تیترببرهای ایرانی روی جلد برده است.خلاصه ای از جالب ترین حرف های وحید امیری و مجید حسینی را می خوانید:

وحید امیری در ابتدای مصاحبه اش درباره کیفیت بالای فوتبال ایران گفت: لیگ برتر انگلیس یکی از بهترین لیگ های جهان است و فوتبال از انگلیس به ایران آمده است.این بدین معناست که فوتبال در ایران خیلی قدیمی است و فرهنگ فوتبالی خوبی دارد. در کشور ما ورزش کشتی از حیث موفقیت در صدر رشته های ورزشی بود و مردم عاشق این رشته ورزشی بودند، اما اکنون فوتبال محبوب تر از کشتی گردیده است.

هافبک چپ تیم ملی درباره رد کردن توپ از بین پاهای جرارد پیکه گفت:چنین لحظاتی در فوتبال وجود دارد و طبیعی است.هدف من هم یاری به تیم برای رسیدن به موفقیت است. در بازی با اسپانیا هم همانطوری بازی کردم که باید بازی می کردم.

امیری درباره انتقالش به ترابزون اسپور هم شرح داد: بعد از جام جهانی بهترین پیشنهاد را از ترابزون اسپور دریافت کردم.می دانستم ترابزون اسپور باشگاهی بزرگ و قدیمی است و وقتی که با این باشگاه قرارداد امضا کردم متوجه شدم که مسوولیت سنگینی به روی شانه هایم است.از شور و شوق طرفداران هم به وجد آمدم و می بینیم که ترابزون اسپور حتی از زندگی شخصی شان مهمتر است.به لحاظ فرهنگی هم شباهت های زیادی بین ایران و ترکیه وجود دارد.خوشبختانه همه شرایط برای به موفقیت رسیدن تیم مهیا است و ما هم برای برآورده کردن انتظارات طرفداران آماده هستیم.

امیری درباره خاطره اش از شهرآورد تهران که در آن با پرسپولیس مقابل مجید حسینی و استقلال قرار می گرفت گفت: من و حسینی فوتبالیست هایی هستیم که تنها به فکر بازی کردن هستیم و خیلی سخت است که مسئله ای از جانب ما به وجود بیاید. از این رو همیشه رقابتی همراه با احترام بین ما بود.به تنها چیزی هم که فکر می کردیم، پیروزی تیم مان بود.

شماره 9 این فصل ترابزون درباره هدفش با آبی وعنابی ها در فصل جاری هم گفت:هدف من قهرمانی با ترابزون اسپور در سوپرلیگ ترکیه است و برای رسیدن به این هدف به اینجا آمدم. امیدوارم به این هدفم هم برسم.

مجید حسینی هم در آغاز مصاحبه اش به گذشته رفت و از آغاز فوتبالش گفت:من از سن 10 سالگی مشغول به فوتبال هستم و زمانی که 13 ساله بودم، به تیم های پایه ایران دعوت شدم و خیلی زود همه چیز برایم عادی شد.بین سنین 16 تا 18 سالگی اما به لحاظ مالی تحت فشار بودم و در آن مقطع این هدف را برای خودم ترسیم کردم که فوتبالیست حرفه ای بشوم و سخت کوشش کردم.در حالت عادی از روزی 2 ساعت تمرین کردن کارم را آغاز کردم و به پنج ساعت تمرین در روز رسیدم.اینطور بود که به هدفم رسیدم و خانواده ام هم نقش بسزایی در این بین داشتند.

مدافع سابق استقلال درباره اتمسفر شهرآورد تهران هم حر ف های جالبی زده:بازی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باعث ایجاد هیجان زیادی می گردد و از آن دست بازی هایی است که حتماً باید دید. به هنگام برگزاری بازی استادیوم مملو از 100 هزار تماشاگر می گردد و نیمی از استادیوم قرمزپوش و نیمی دیگر آبی پوش می گردد. وقتی بازی آغاز می گردد به خاطر صدای بلند تماشاگران حتی نمی توانید صدای بازیکن کناری تان را بشنوید. فکر می کنم اینجا در بازی ترابزون اسپور مقابل تیم های استانبول هم شاهد چنین جوی باشیم.

مدافع تیم ملی درباره ویژگی های کار کردن با کی روش هم گفت: از آنجایی که کی روش در گذشته راهنمایی تیم های بزرگی را به عهده داشته، برای همین از هیچ تیمی نمی ترسد. او همین ویژگی نترس بودنش را به ما هم منتقل نموده است. به عنوان بازیکن هم ما نیز از هیچ تیمی نمی ترسیم.

شماره 5 آبی و عنابی هادرباره هدفش با ترابزون هم گفت: ا آنجا که می دانم ترکیه هفتمین لیگ برتر جهان را دارد.در این لیگ سرمایه باشگاه و بازیکنان حاضر در تیم بسیار مهم هستند.بیشتر بازیکنان ما ملی پوش اند و شایستگی زیادی دارند.وقتی اینجا آمدم مدیران درباره قدرت جنگجویی در زمین صحبت کردند و حالا این را می بینم.قبلا هم ترابزون اسپور را در صندلی تیم های بزرگ ترکیه دیده بودم.در حال حاضر اهداف کوتاه مدتی دارم که در رأس آنها یاری به ترابزون اسپور است و می خواهم بازیکنی قابل اعتماد برای کادرفنی و طرفداران باشم. همچنین به دنبال این هستم که فصل آینده با ترابزون اسپور در اروپا به رقابت بپردازیم.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 61

به "ببرهای ایرانی ترابزون: هدف، قهرمانی سوپرلیگ و صعود به لیگ های اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببرهای ایرانی ترابزون: هدف، قهرمانی سوپرلیگ و صعود به لیگ های اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید