به کسب و کارها مهلت بدهید تا بدهی های خود را بپردارند

به گزارش دانشنامه آریایی، یک کارشناس مالی برای جبران خسارات مالی، حداقل رساندن شیوع این ویروس را اولویت می داند و می گوید باید افرادی که تحت تاثیر این ویروس بیکار شده اند مشمول بیمه بیکاری شوند و به کسب کارهای آسیب دیده از کرونا مهلت داده گردد تا بدهی های خود را پرداخت نمایند.

به کسب و کارها مهلت بدهید تا بدهی های خود را بپردارند

کامران ندری در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه اولین اقدام برای جبران ضررهای مالی کرونا این است که هر چه زودتر شیوع این ویروس به حداقل برسد، گفت: برای حمایت از افرادی که بر اثر شیوع کرونا بیکار شده اند، باید آن ها تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و بتوانند بیمه بیکاری دریافت نمایند.

وی اظهار کرد: بعضی از کشورها راهکارهایی را در این زمینه همچون کاهش نرخ بهره درنظر گرفته اند تا با افزایش تقاضا مردم را به خرید و هزینه کردن تشویق کند. اما با توجه به شرایط مالی موجود در کشور ما، کاهش نرخ بهره با مشکلاتی همچون تورم و تحریم ها روبرو است که نمی تواند عملیاتی گردد.

جبران ضررهای مالی کرونا با به حداقل رسیدن شیوع آن

این کارشناس مالی در خاتمه سخنانش با تاکید بر اینکه باید به کسب کارهای آسیب دیده از کرونا مهلت بدهند تا بدهی های خود را پرداخت نمایند، اظهار داشت: در این زمینه باید سعی کنیم تا هر چه زودتر مانع شیوع بیشتر این ویروس شویم که در نتیجه این امر، ضرر و زیان های مالی هم کمتر گردد.

به گزارش خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا نه تنها سلامت و روان مردم را در کشور ما و سایر مناطق درگیر این ویروس تهدید می نماید بلکه با کاهش مراجعات حضوری در اماکن عمومی در ماه خاتمهی سال که عمدتا روزهای پررونقی برای کسب وکارهای خرد و کارگران فصلی است، به فعالان تجاری، اصناف مختلف و کارگران آن ها هم آسیب های جدی وارد نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 979

به "به کسب و کارها مهلت بدهید تا بدهی های خود را بپردارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به کسب و کارها مهلت بدهید تا بدهی های خود را بپردارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید