تسریع پاسخگویی به نامه های مردمی در جریان سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواهان کوشش شبانه روزی مدیران و تسریع جهت پاسخگویی به نامه های مردم در جریان سفر یک روزه رئیس جمهور به استان شد.

تسریع پاسخگویی به نامه های مردمی در جریان سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

سید علی احمد زاده در حاشیه بازدید از مرکز پردازش و ثبت نامه های مردمی سفر رئیس جمهور به استان، ضمن قدردانی از همه کاربران و پردازش گران جهت کوشش شبانه روزی برای بارگذاری و ثبت نامه های مردمی، اضافه کرد: کوشش جهادی این افراد خستگی ناپذیر حتی در این روزهای تعطیل برای رضای خداوند و خشنودی مردم قابل تقدیر است.

وی بعلاوه در حاشیه این ملاقات با تعدادی از مدیران به صورت تلفنی تماس گرفته و بر پشتیبانی کاربران و ستاد مردمی و حضور میدانی مدیران در این مکان تاکید نمود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه وقفه در کار را نمی پذیرم، اظهار کرد: مدیران برای جمع بندی نهایی نامه های مردمی به صورت ویژه ورود نمایند.

احمد زاده ضمن تقدیر ویژه از حوزه بازرسی استانداری که به اسم لیدر عملیات پردازش نامه های مردمی حضور فعال دارند، توضیح داد: پاسخگویی به این نامه ها مهم ترین خروجی سفر رئیس جمهور است چرا که حل مسائل مردم اولویت ما است.

وی با تاکید براینکه هیچ درخواست و نامه مردمی به دولت نباید بدون پاسخ بماند، اسم کرد: ارتباط نزدیک با مردم و پیگیری مسائل آنها رویکرد اصلی دولت مردمی است و هرچه سریع تر باید پاسخ نامه های مردمی به دست آنها برسد.

به گزارش خبرنگاران، گفتنی است بیش از 100 کاربر جهت برنامه ریزی، پردازش، تلخیص، ثبت و برطرف نواقص نامه های مردمی در این مرکز حضور دارند و از ساعت 7 صبح تا 12 شب مشغول به کار هستند.

گفتنی است پس از اتمام کار شماره پیگیری به صورت پیامک و به وسیله سامانه موبایل به نگارنده نامه اطلاع رسانی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1963

به "تسریع پاسخگویی به نامه های مردمی در جریان سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسریع پاسخگویی به نامه های مردمی در جریان سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید