لیگ قهرمانان اروپا، فزونی سخت بارسلونا مقابل اینتر، برد لیورپول در یک بازی عجیب در شب گلزنی آزمون

به گزارش دانشنامه آریایی، تیم های بارسلونا، لیورپول، زنیت، آژاکس، چلسی و لیون در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بر رقبای خود غلبه کردند.

لیگ قهرمانان اروپا، فزونی سخت بارسلونا مقابل اینتر، برد لیورپول در یک بازی عجیب در شب گلزنی آزمون

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های شب دوم از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 22:30 چهارشنبه شش دیدار همزمان در نقاط مختلف اروپا برگزار گردید. در یکی از این بازی ها در گروه F تیم های بارسلونا و اینتر در استادیوم نوکمپ به مصاف هم رفتند که تقابل دو تیم در نهایت به رجحان 2 بر یک شاگردان ارنستو والورده انجامید. لائوتارو مارتینس در دقیقه 2 برای نراتزوری و لوئیس سوارس در دقایق 58 و 84 برای آبی واناری ها گلزنی کردند.

با نتایجی که در این گروه رقم خورد، بوروسیا دورتموند و بارسلونا با چهار امتیاز بالاتر از اینتر و اسلاویا پراگ ایستادند.

در گروه E هم لیورپول در استادیوم آنفیلد در یک بازی پرگل با نتیجه 4 بر 3 سالزبورگ اتریش را از پیش رو برداشت. سانه (9)، روبرتسون (25) و صلاح (36 و 69) برای سرخپوشان مرسی ساید گلزنی کردند و سالزبورگ هم توسط هوانگ (39)، مینامینو (56) و براوت هالاند (60) به گل رسید.

شاگردان یورگن کلوپ با این برد سه امتیازی به رده دوم جدول گروه E صعود کردند و بالاتر از سالزبورگ سه امتیازی ایستادند. در این گروه ناپولی با چهار امتیاز صدرنشین است.

در گروه G نیز تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ در خانه اش با نتیجه 3 بر یک بنفیکا را شکست داد. آرتم ژیوبا (21)، روبن دیاس (70 - گل به خودی) و سردار آزمون (78) برای نماینده روسیه و رائول دتوماس (85) برای بنفیکا در این بازی گلزنی کردند.

در همین گروه المپیک لیون با نتیجه 2 بر صفر بر میزبان خود، لایپزیگ غلبه کرد. با این نتایج زنیت و لیون چهار امتیازی شدند و به ترتیب در رده های اول و دوم گروه قرار گرفتند.

در گروه H هم چلسی با نتیجه 2 بر یک پیروز به شکست دادن میزبان خود، لیل شد. تامی آبراهام (22) و ویلیان (77) برای شاگردان لمپارد و ویکتور اوسیمن (33) برای نماینده فرانسه گلزنی کردند.

در همین گروه والنسیا در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب آژاکس شد. در این گروه آژاکس با شش امتیاز صدرنشین است و تیم های والنسیا و چلسی هر یک با سه امتیاز به ترتیب در رده های بعدی هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 434

به "لیگ قهرمانان اروپا، فزونی سخت بارسلونا مقابل اینتر، برد لیورپول در یک بازی عجیب در شب گلزنی آزمون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، فزونی سخت بارسلونا مقابل اینتر، برد لیورپول در یک بازی عجیب در شب گلزنی آزمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید