آقاجانیان: چرا رامین نباید از امکانات تیم ملی استفاده کند؟

به گزارش دانشنامه آریایی، همان طور که کی روش گفته،درهای تیم ملی باز است و محدودیتی وجود ندارد.سعی می کنیم بهترین ها را دعوت کنیم و مهم نیست بهترین ها کجا بازی می نمایند و از کجا می آیند.

آقاجانیان: چرا رامین نباید از امکانات تیم ملی استفاده کند؟

به گزارش خبرنگاران ،مارکار آقاجانیان در حاشیه تمرین تیم ملی گفت:متأسفانه نمی توانیم با تیم های اروپایی بازی کنیم و با ارتباطاتی که کی روش داشته، توانستیم بازی تدارکاتی انجام دهیم. با ترینیداد و توباگو بازی می کنیم و بازی با ونزوئلا هم تقریبا قطعی و هماهنگ شده اما با این وجود، دو زمان از فیفادی را از دست داده ایم و چیز خوبی نیست.همه توقع دارند و امیدوارم بتوانیم این توقع را برآورده کنیم.

مربی تیم ملی ادامه داد: دوست داشتیم با تیم های بهتری بازی کنیم، همان طور که حریفان مان با تیم های خوبی بازی می نمایند.این مساله ارتباطی به شرایط مالی ندارد.

آقاجانیان گفت: پس از ماه نوامبر، اردویی را در ماه دسامبر در دبی خواهیم داشت.پیگیر هستیم آنجا هم بازی انجام دهیم، اما یکسری مسائل وجود دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازی با تیم های آمریکای جنوبی می تواند به تیم ملی یاری کند گفت:سطح تیم های آمریکای جنوبی بالاست.به این دلیل سراغ شان رفتیم که حداقل از تیم های آسیایی بهترند البته نه از همه تیم ها.بازی با این تیم ها حداقل می تواند در راه آماده سازی تیم ملی یاری کند.

آقاجانیان در مورد اینکه چرا تیم ملی نمی تواند با تیم های اروپایی بازی کند، گفت:کلا تیم های آسیایی نمی توانند با تیم های اروپایی بازی نمایند، چون لیگ های اروپایی شروع شده است.

او درباره حضور رامین رضاییان در تمرینات تیم ملی گفت:رامین در این چند سال جزو نفرات تیم ملی بوده، چرا نتواند با تیم ملی تمرین کند؟ قبلا هم بازیکنانی بوده اند که در مقاطعی مصدوم بوده یا تیم نداشتند و در کنار تیم ملی تمرین نموده و از امکانات استفاده نموده اند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رضاییان در بازی با بولیوی به میدان می رود، گفت:کی روش در این زمینه تصمیم می گیرد.

مربی تیم ملی در واکنش به انتقادهایی که از عدم دعوت برخی بازیکنان می گردد،گفت:همان طور که کی روش گفته،درهای تیم ملی باز است و محدودیتی وجود ندارد.سعی می کنیم بهترین ها را دعوت کنیم و مهم نیست بهترین ها کجا بازی می نمایند و از کجا می آیند.

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 90

به "آقاجانیان: چرا رامین نباید از امکانات تیم ملی استفاده کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقاجانیان: چرا رامین نباید از امکانات تیم ملی استفاده کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید