محسن مسلمان: خیریتی بود که نیم فصل به سپاهان بیایم، کارکردن باقلعه نویی برایم افتخار بزرگی است

به گزارش دانشنامه آریایی، هافبک جدید تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم بتوانم در طول فصل با ارائه بازی های مثمرثمر جواب اعتماد قلعه نویی را بدهم.

محسن مسلمان: خیریتی بود که نیم فصل به سپاهان بیایم، کارکردن باقلعه نویی برایم افتخار بزرگی است

به گزارش خبرنگاران، محسن مسلمان که روز گذشته باعقد قراردادی به سپاهان پیوست در گفتگویی با سایت رسمی این باشگاه از علاقه قلبی اش به سپاهان سخن گفت. گفت وگوی او را در زیر می خوانید:

دلیل جدایی شما از باشگاه ذوب آهن و فسخ قرارداد چه بود؟

هرچند پیش از این با علیرضا منصوریان کارنموده بودم و جزء افتخاراتم محسوب می گردد ولی شرایط در طول این نیم فصل به گونه ای برایم رقم خورد که بهتر دیدم از ذوب آهن جدا شوم و این اتفاق با توافق دوطرف و با رضایت کامل انجام شد و بدون هیچ مسئله ای از باشگاه ذوب آهن جدا شدم.

شما قبل از آغاز فصل از باشگاه سپاهان پیشنهاد داشتید، چرا آن موقع این انتخاب را نداشتی؟

پیش از آغاز فصل من به غیر از سپاهان از چند باشگاه دیگر هم پیشنهاد داشتم که با آنالیز هایی که انجام دادم به این جمع بندی رسیدم که در ذوب آهن توپ بزنم و قسمت نبود که اول فصل به سپاهان بیایم ولی حالا یک خیریتی بوده که نیم فصل بیام به سپاهان و از این بابت خیلی مسرورم و خداراشکر می کنم که توانستم نیم فصل به سپاهان بیایم.

نظرت درباره کار کردن با امیر قلعه نویی چیست؟

به نظر من امیرقلعه نویی یکی از مربیان کاربلد با دانش فنی بالا و از چهره های برجسته و باتجربه در میان مربیان است که برای هر بازیکنی جای افتخار دارد که با ایشان کار کند ولی تا حالا برای من قسمت نشده بود که با امیرخان کار کنم و حالا خیلی مسرورم که از شاگردان ایشان هستم و امیدوارم بتوانم در طول فصل با ارائه بازی های مثمرثمر جواب اعتماد وی را بدهم.

نظرت در خصوص باشگاه سپاهان چبست؟

سپاهان از باشگاه های قدیمی و ریشه دار ایران است که دارای طرفداران متعصب و پرشوری است و طی دوران حیاتش همواره جزو بهترین ها بوده و بویژه در دو دهه اخیر افتخارات زیادی کسب نموده و فکر می کنم در این فصل هم جزو 4 تیم مدعی قهرمانی است و با این کادرفنیِ بادانش و بازیکن های خوب و با کیفیتی که دارد می تواند در انتها فصل قهرمانی لیگ را بدست آورد و من هم هم بهعنوان عضو کوچکی از این تیم تمام تلاشم را می کنم که مفید باشم.

برای طرفداران سپاهان چه پیغامی دارید؟

ابتدا جا دارد از پیغام های تبریک ابراز محبت طرفداران سپاهان صمیمانه تشکر کنم و امیدوارم در هر شرایطی از تیم حمایت نمایند و تا انتها فصل با حضور پرشورشان در نقش دنیا به ما دلگرمی بدهند و حامی تیم باشند و امیدوارم با قهرمانی آنها را مسرور کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 170

به "محسن مسلمان: خیریتی بود که نیم فصل به سپاهان بیایم، کارکردن باقلعه نویی برایم افتخار بزرگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن مسلمان: خیریتی بود که نیم فصل به سپاهان بیایم، کارکردن باقلعه نویی برایم افتخار بزرگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید