اطلاعات ایمنی ساختمان ها به دستور حناچی از دسترس عموم خارج شد

به گزارش دانشنامه آریایی، عضو شورای شهر تهران گفت: اطلاعات ایمنی ساختمان ها به دستور پیروز حناچی از دسترس عموم خارج شد.

اطلاعات ایمنی ساختمان ها به دستور حناچی از دسترس عموم خارج شد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بهاره آروین عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهردار پایتخت گفت: پس از ماه ها پیگیری اطلاعات ایمنی هزار ساختمان عمومی پایتخت که به لحاظ میزان تردد و جمعیت، خطرپذیری بالایی داشتند به وسیله سامانه تهران من در دسترس عموم نهاده شد.

وی اضافه نمود:، اما این دسترسی چند روز بعد با دستور مستقیم پیروز حناچی و حراست شهرداری تهران مسدود شد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: این اقدام شهردار پایتخت غیرقانونی و برخلاف مصوبه الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه برخط پایش ایمنی ساختمان های تهران در برابر آتش سوزی است.

آروین گفت: در شرایطی که به دلیل ضعف های مدیریتی اغلب مصوبات شورای شهر با تأخیر اجرا می گردد اعضای شورا مجبور هستند با نامه نگاری و برگزاری جلسات اجرای مصوبات را پیگیری نمایند و اکنون این سؤال مطرح است که حناچی چرا مصوبه ای که اعضاء برای تصویب آن اقدامات زیادی انجام داده اند با یک تماس تلفنی متوقف می نماید.

وی گفت: این اقدام شهردار نه تنها غیرقانونی بلکه به معنای زیر سؤال بردن شأن نمایندگان مردم در تهران است و از هیأت رئیسه شورای شهر درخواست دارم اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1415

به "اطلاعات ایمنی ساختمان ها به دستور حناچی از دسترس عموم خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات ایمنی ساختمان ها به دستور حناچی از دسترس عموم خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید