اولیور کان رسماً به عنوان رئیس بعدی باشگاه بایرن مونیخ معرفی گردید، شروع کار اسطوره باواریایی ها از سال 2022

به گزارش دانشنامه آریایی، با اعلام باشگاه بایرن مونیخ، کاپیتان اسطوره ای سابق این تیم، از سه سال دیگر به عنوان رئیس در این باشگاه ایفای نقش خواهد نمود.

اولیور کان رسماً به عنوان رئیس بعدی باشگاه بایرن مونیخ معرفی گردید، شروع کار اسطوره باواریایی ها از سال 2022

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزار خبرنگاران، باشگاه بایرن مونیخ با انتشار یک بیانیه اظهار داشت که اولیور کان، دروازه بان سابق این تیم که سال 2008 بازنشسته شد، از سال 2022 به عنوان رئیس جدید باواریایی ها فعالیت خواهد نمود.

طبق بیانیه باشگاه بایرن مونیخ، در جلسه روز گذشته (پنجشنبه) هیئت رئیس باشگاه بایرن مونیخ، همه اعضا به اتفاق به انتصاب اولیور کان به عنوان رئیس و مدیر اجرایی جدید پرافتخارترین باشگا آلمان رأی دادند. اولیور کان برای بازگشت به بایرن مونیخ، با این باشگاه قراردادی 5 ساله بسته است که از روز نخست ماه ژانویه سال 2020 شروع می گردد. او که در حال حاضر مشغول یکسری فعالیت های تجاری است و گاهاً به عنوان کارشناس هم ایفای نقش می نماید، در شروع قراردادش به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه فعالیت خواهد داشت و با خاتمه قرارداد کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی کنونی باشگاه در تاریخ 31 دسامبر سال 2021، جانشین او خواهد شد.

اولیور کان در این خصوص گفت: برای من افتخاری بزرگ است که ابتدا مورد اعتماد هیئت رئیس باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته ام و به عنوان مدیر اجرایی و رئیس باشگاه بایرن مونیخ انتخاب شده ام. من مایلم از هیئت نظارت باشگاه به ریاست اولی هوینس به خاطر اعتمادش تشکر کنم. من واقعاً خودم را بخشی از این باشگاه می دانم چون بایرن مونیخ زندگی مرا شکل داده است. موفقیت های ورزشی و اقتصادی و جلب رضایت طرفداران، آن رویکرد مسئولانه ای است که همیشه در تاریخ باشگاه بایرن مونیخ حرف اول را زده است و من هم می خواهم با همکاری دیگر اعضای کادر مدیریتی باشگاه، در آینده چنین رویکردهایی را در باشگاه تقویت کنم.

کان که دو بار به عنوان مرد سال فوتبال آلمان، 4 بار به عنوان بهترین دروازه بان این کشور، سه بار به عنوان بهترین دروازه بان دنیا و در جام دنیای 2002 نیز به عنوان سنگربان و بهترین بازیکن انتخاب شد، پس از آویزان کردن دستکش هایش در سال 2008، در رشته مدیریت فارغ التحصیل شد و پس از آن وارد وادی بازرگانی شد و همزمان به عنوان کارشناس برای شبکه تلویزیون ZDF آلمان فعالیت داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 406

به "اولیور کان رسماً به عنوان رئیس بعدی باشگاه بایرن مونیخ معرفی گردید، شروع کار اسطوره باواریایی ها از سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیور کان رسماً به عنوان رئیس بعدی باشگاه بایرن مونیخ معرفی گردید، شروع کار اسطوره باواریایی ها از سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید