بازی ترسناک Pathologic 3 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش دانشنامه آریایی، شرکت HypeTrain Digital بازی وحشت بقای Pathologic 3 را برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه های شخصی معرفی نموده است. این بازی قرار است که در سال 2025 منتشر گردد.

بازی ترسناک Pathologic 3 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

استودیوی توسعه دهنده بازی، Ice-Pick Lodge است و با این نسخه می خواهد مفاهیم اصلی مجموعه را توسعه دهد و مکانیک نو گیم پلی سفر در زمان را معرفی کند که منظره نوی از این داستانی آشنا هم برای بازیکنان قدیمی و هم برای تازه واردان ارائه می دهد. نیکولای دیبوفسکی (Nikolay Dybowski) از Ice-Pick Lodge در یک بیانیه مطبوعاتی گفت:

در این بازی، بازیکنان بار دیگر خود را در یک شهر کوچک و دورافتاده می بینند که گرفتار یک بیماری مرموز و کشنده شده است. با این حال، این بار آن ها در نقش The Bachelor، یک پزشک که به علت مبارزه بی امان خود با مرگ مشهور است، بازی خواهند کرد. او که به وسیله ایسیدور بوراخ (Isidor Burakh) که اکنون فوت نموده به شهر دعوت شده است، باید به کشف راز این بیماری بپردازد و نه تنها برای نجات شهر بلکه برای غلبه بر خود مرگ نیز کوشش کند.

این بازی برای اولین بار در این سری مکانیک نو سفر در زمان را معرفی می نماید که به بازیکنان اجازه می دهد تا رویداد های کلیدی را مجددا مشاهده نمایند و آن ها را به نفع خود تغییر دهند. در حالی که بازیکن تنها 12 روز فرصت دارد تا شهر را نجات دهد، این مکانیک مبتکرانه به آن ها این آزادی را می دهد که به کاوش و تاثیر روی رویداد ها به شیوه هایی که روایت را تغییر می دهد، بپردازند. دیبوفسکی اضافه کرد:

این بازی در سال 2025 عرضه می گردد. در زیر تریلر معرفی آن آمده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مهر 1403 بروزرسانی: 22 مهر 1403 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2469

به "بازی ترسناک Pathologic 3 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ترسناک Pathologic 3 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید