باغ گل معجزه دبی

به گزارش دانشنامه آریایی، همه چیز در خصوص باغ گل معجزه دبی

وقتی که درباره دبی صحبت می کنیم، در ذهن همه شهری خشک و بیابانی با آسمان خراش های بلند پدیدار می گردد. شاید کمتر کسی باشد که فکر کند در دل کویر می توان باغ گُلی به زیبایی باغ گل دبی تاسیس کرد. باغ گل معجزه دبی یکی از زیباترین و جذابترین مقاصدی ست که در سال 2013 تاسیس شده و همه ساله نیز از اواسط ماه نوامبر تا اواسط ماه می با محیط 72 هزار متری خود میزبان گردشگران از سرتاسر دنیا بوده است.

باغ گل معجزه دبی

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای کردان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

تماشای این باغ زیبا با وجود 150 میلیون گل در طرح های مختلف و شگفت انگیز باعث شده تا دو رکورد جهانی گینس برای بزرگترین باغ گل در سال 2013 و 2016 را از آن خود کند. باید گفت که جوایز باغ گل دبی به اینجا ختم نمی شوند و در سال 2018 نیز توانست جایزه بزرگترین مجسمه گُلی با 10 هزار شاخه گل و با وزن 36 تن را از آن خود کند. همچنین حضور یک و نیم میلیون نفری بازدید نمایندگان در سال از باغ گل معجزه دبی یکی دیگر از نکات جالب توجه این مقصد جذاب گردشگری است.

بخش های جذاب باغ گل دبی

همانطور که گفته شد، این باغ گل با تمام شگفتی های جذاب، بخش های متفاوتی را در معرض دید بازدیدنمایندگان قرار می دهد که شامل:

هواپیمای A310

یکی از جذابترین بخشهای باغ گل میراکل دبی این هواپیمای غول پیکر است که با گل آرایی بسیار زیبا چشم همه را به خود خیره می نماید.

بهشت گمشده

بهشت گمشده نام جالب توجهی است که برای این بخش از باغ گل در نظر گرفته شده. در این بخش بازدیدنمایندگان می توانند از تماشای یک آبشار گل با 20 متر ارتفاع به همراه خانه های رنگارنگ گُلی لذت ببرند.

خرس تدی TEDDY

خرس 12 متری تدی نیز با شکوه و عظمت خاصش که از هزاران گل و گیاه تازه ساخته شده، یکی دیگر از جدیدترین و جذابترین بخش های باغ گل معجزه دبی را به خود اختصاص داده است. همچنین این خرس با نشان دادن قلب، پیغام عشق ورزیدن را به رخ همگان می کشد.

باغ پروانه

باغ پروانه که فضایی 1800 متری از باغ گل معجزه را به خود اختصاص داده، همه روزه پذیرای 300 بازدیدنماینده از سرتا سر جهان است. جالب است بدانید که در این باغ دایره ای شکل حدود 15 هزار پروانه از اقصی نقاط جهان برای نمایش به میهمانان گردآوری شده است.

دهکده معطر

بی شک بی نظیرترین جای باغ گل میراکل دبی، دهکده معطر است. دهکده ای که به محض ورود به آن بوی خوش گل های معطر، عقل و هوش را از سر همه می برد. یکی از اهداف تاسیس این دهکده، معرفی انواع گیاهان دارویی از سراسر جهان است. همچنین بازدیدنمایندگان می توانند از صرف انواع دم نوش های گیاهی در این دهکده لذت ببرند.

ساعت گُلی

ساعت گُلی شگفت انگیز و زیبا با قطر 13 متری خود توانسته لقب اولین ساعت ساخته شده از گُل را در جهان به خود اختصاص دهد. یکی از جالبترین نکات ساعت گُلی این است که یک خانه کوچک پرنده در بالای آن تعبیه شده و هر 15 دقیقه یک بار صدای دلنشین آن به گوش می رسد.

باغ خوراکی

یکی از بخش های خوشمزه و جالب میراکل گاردن دبی، باغ خوراکی است. در این باغ بازدیدنمایندگان قادرند از صرف انواع سبزیجات، میوه ها و دیگر خوراکی های گیاهی تازه لذت ببرند.

باغ بین المللی

در باغ بین المللی نیز تندیس هایی از سرزمین های مختلف جهان قرار گرفته که با طراحی زیبا، جذابیت خاصی را در معرض دید میهمانان قرار می دهد.

رستوران های باغ گل

بازدیدنمایندگانی که از باغ گل معجزه دبی دیدن می نمایند می توانند در تمام طول روز از خوردن انواع غذاهای بین المللی و محلی در رستوران های این باغ لذت ببرند. بعضی از رستوران های این باغ شامل:

رستوران هاردس: که در آن انواع غذاهای آمریکایی و انواع ساندویچ ها برای میهمانان سرو می گردد، از بهترین رستوران های این باغ گل به حساب می آید.

رستوران آزرات: در این رستوران نیز غذاهای عربی خوشمزه و لذیذ به میهمانان پیشنهاد داده می گردد.

رستوران بوجان: کسانی که به خوردن غذاهای هندی علاقه دارند می توانند به این رستوران مراجعه نمایند.

رستوران پیتزا هات: انواع غذاهای خوشمزه ایتالیایی مثل پیتزا، چیکن و پاستا در این رستوران برای میهمانان مهیا می شوند.

امکانات باغ

باغ معجزه دبی خدمات و امکاناتی مانند پارکینگ عمومی، پارکینگ VIP، اتاق نشیمن، نمازخانه، اتاق یاری های اولیه، ویلچر و همچنین مراکز خرید را به بازدیدنمایندگان ارائه می دهد.

دسترسی به باغ

همه روزه از 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

قیمت بلیط ورودی:

بزرگسال (بالای 12 سال): 55 درهم

بچه ها (3 تا 12 سال) 40 درهم

نکته: بازدید از باغ معجزه دبی برای بچه ها کمتر از 3 سال به صورت رایگان صورت می پذیرد.

باغ گل معجزه دبی با همه جذابیت ها و زیبایی های منحصر به فرد خود، در سال های اخیر توانسته به یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران از سراسر جهان تبدیل گردد. به همین منظور پیشنهاد می گردد در صورت خرید تور امارات و سفر به شهر دبی، از این باغ شگفت انگیز دیدن کنید.

0

منبع: دلتابان
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1135

به "باغ گل معجزه دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ گل معجزه دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید