خبرنگاران راه سه روستای صعب العبور در استان زنجان بسته است

به گزارش دانشنامه آریایی، زنجان - خبرنگاران - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون راه سه روستای صعب العبور زیر 20 خانوار در این استان بسته است که با کوشش راهداران تا ساعتی دیگر بازگشایی می گردد.

خبرنگاران راه سه روستای صعب العبور در استان زنجان بسته است

جواد یوسفی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: بارش برف و کولاک چند روز گذشته راه بیش از 100 روستا در استان زنجان را بست که با کوشش های شبانه روزی و بی وقفه راهداران بازگشایی شد.

وی تاکید نمود: راهداران از روز گذشته در کوشش برای بازگشایی این سه راه روستایی زیر 20 خانوار و صعب العبور هستند که برف سنگین بازگشایی را در این مدت کند کرد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: روستای طرازوج در شهرستان زنجان، امیرآباد در شهرستان سلطانیه و روستای انجلین در خرمدره مسیرهای مسدودی تا این لحظه هستند.

یوسفی اظهار داشت: بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان زنجان سامانه بارشی فعالی برای امروز نداریم.

وی تاکید نمود: کسانی که قصد تردد در جاده های استان زنجان را دارند می توانند برای اطلاع از شرایط راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: علاوه بر این شماره هموطنان برای اطلاع از شرایط جاده های این استان و کشور با سامانه 141 و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار نمایند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی نمایند.

یوسفی اضافه نمود: رانندگان عبوری از جاده های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز نمایند.

وی ادامه داد: در صورت شرایط جوی نامساعد در جاده ها مسافران و رانندگان می توانند به طور موقت در نزدیکترین راهدارخانه اسکان داشته باشند.

به گفته معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، 30 اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگاران، استان زنجان 527 راه روستایی دارد.

این استان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 909

به "خبرنگاران راه سه روستای صعب العبور در استان زنجان بسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه سه روستای صعب العبور در استان زنجان بسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید