خبرنگاران راه 15 روستای شهرستان نور بازگشایی شد

به گزارش دانشنامه آریایی، نوشهر - خبرنگاران - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نور گفت: با کوشش شبانه روزی نیروهای راهداری راه دسترسی جاده پل زنگوله به بلده و 15 روستای کوهستانی این شهرستان بازگشایی شد.

خبرنگاران راه 15 روستای شهرستان نور بازگشایی شد

سلیمان ایزدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: نیروهای راهداری در قالب چهار اکیپ مجهز از روز آدینه تا ظهر امروز در بیش از 250 کیلومتر جاده های اصلی و روستایی شهرستان نور عملیات برف روبی انجام دادند.

وی ادامه داد: روز گذشته با کوشش نیروهای راهداری جاده پل زنگوله به بلده و راه دسترسی 15 روستا در بخش های بلده، مرکزی و چمستان بازگشایی شد و امروز نیز راه 15 روستای کوهستانی دیگر باز شد.

ایزدی با اعلام اینکه راه های اصلی و فرعی تمامی مسیرهای ارتباطی این منطقه به روی اهالی و مسافران باز است، از رانندگان خواست برای تردد از این راه های کوهستانی حتما از زنجیر چرخ استفاده نمایند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به برودت هوا در این مناطق و یخ زدگی راه ها از روز آدینه تا به امروز بیش از 300 تن نمک پاشی در مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان صورت گرفته است.

بارش باران و برف که از روز پنجشنبه هفته پیش در مناطق مختلف مازندران آغاز شد و تا بامداد روز شنبه ادامه داشت ، باعث قطع ارتباط بیش از 200 روستای کوهستانی مازندران شده بود که طبق اعلام هواشناسی ارتفاع برف در بعضی مناطق به بیش از نیم متر رسید.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نور حدود 750 کیلومتر راه اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد.

شهرستان نور با جمعیتی دست کم 130 هزار نفر در غرب مازندران قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1542

به "خبرنگاران راه 15 روستای شهرستان نور بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه 15 روستای شهرستان نور بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید