خبرنگاران هشدار هواشناسی تهران: وزش باد شدید پیش بینی می گردد

به گزارش دانشنامه آریایی، تهران - خبرنگاران - هواشناسی استان تهران در اطلاعیه هشدار سطح نارنجی اعلام داد: وزش باد نسبتا شدید تا شدید در نواحی شمالی، نواحی مرکزی و نواحی جنوبی این استان از امروز تا فردا دوشنبه پیش بینی می گردد.

خبرنگاران هشدار هواشناسی تهران: وزش باد شدید پیش بینی می گردد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش روز یکشنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، در این اطلاعیه آمده است: امکان دارد وزش باد به تاسیسات موقت، گلخانه ها، سازه های مرتفع و دکل ها آسیب زند.

در این اطلاعیه توصیه شده است: از قرار دریافت در ارتفاعات، پرواز با گلایدر، انجام عملیات در برج ها، سازه های مرتفع و دکل ها، تقویت گل خانه ها و سازه های موقت خودداری گردد.

بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز افزایش ابر در نواحی شمالی با احتمال بارش پراکنده یا رعد و برق در شمال شرق و ارتفاعات پیش بینی می گردد.

همچنین از دوشنبه عصر با نفوذ سامانه بارشی به استان، به تدریج افزایش ابر و از اوایل وقت سه شنبه تا اوایل هفته آینده در برخی ساعات بارش باران، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و در نواحی کوهستانی و ارتفاعات استان، در برخی ساعات بارش باران و برف انتظار داریم.

طی این مدت بارش تگرگ در نواحی مستعد دور از انتظار نیست. از روز سه شنبه تا پنجشنبه انتظار کاهش دما به طور میانگین بین 5 تا 10 درجه سانتی گراد خواهیم داشت.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای یکشنبه(17 و 7)، دوشنبه (19 و 11)، سه شنبه(14 و 7) چهارشنبه(11 و 5)، پنجشنبه(10و 6) درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ورامین با 24 درجه و فیروزکوه با یک درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته بودند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1040

به "خبرنگاران هشدار هواشناسی تهران: وزش باد شدید پیش بینی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشدار هواشناسی تهران: وزش باد شدید پیش بینی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید