خبرنگاران واگذاری خانه کشتی شهید صدرزاده در حال حاضر امکان پذیر نیست

به گزارش دانشنامه آریایی، تهران- خبرنگاران- سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: در حال حاضر امکان واگذاری خانه کشتی شهید صدرزاده به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد.

خبرنگاران واگذاری خانه کشتی شهید صدرزاده در حال حاضر امکان پذیر نیست

جهت دریافت خدمات آلاچیق حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

محمد ابراهیم امامی در گفت وگویی تلویزیونی گفت: هفته گذشته نامه ای از اتحادیه دنیای کشتی مبنی بر احتمال به تعویق افتادن مسابقات دنیای جوانان و کنگره سالیانه اتحادیه دنیای در شهریورماه امسال دریافت کردیم و در خبرهای تکمیلی باید این را اضافه کنم که این موضوع در خصوص رقابت های دنیای نوجوانان در مردادماه امسال نیز صادق است.

وی اضافه نمود: در حال حاضر با توجه به تقویم اتحادیه دنیای کشتی رقابت های قهرمانی آسیا در رده های سنی جوانان و نوجوانان که قرار بود خرداد و تیرماه امسال به ترتیب در کشورهای قرقیزستان و تایلند برگزار گردد، به تعویق افتاده است.

امامی توضیح داد: در نامه ای که اتحادیه دنیای به فدراسیون کشتی ارسال نموده، قید شده است: تمامی رقابت های قهرمانی اتحادیه دنیای که تا تاریخ 30 جون 2020 (10 تیرماه) برنامه ریزی شده بودند به تعویق می افتند و تاریخ جدید برگزاری آنها پس از هم اندیشی با میزبان، کمیسیون فنی و دپارتمان ورزشی اتحادیه اعلام خواهد شد و بر این اساس باید منتظر تشکیل جلسه مذکور و اعلام تاریخ های جدید این رقابت ها باشیم و به طور قطع با تاخیری که در برنامه ها به وجود آمده، به احتمال فراوان این موضوع در زمان بندی مسابقات دیگر نیز تاثیرگذار خواهد بود.

سخنگوی فدراسیون کشتی اظهار داشت: البته تمامی موارد فوق بستگی به شرایط شیوع ویروس کرونا در ماه های آینده خواهد داشت.

وی درباره واگذار شدن خانه کشتی شهید صدرزاده به فدراسیون های شمشیربازی و جودو نیز گفت: این خانه کشتی پیش از المپیک 2012 و از زمان مرحوم حجت الله خطیب با توجه به احتیاج مبرم کشتی به یک سالن تمرینی مناسب در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفته و هم اکنون نیز محل تمرینات تیم های ملی کشتی کشورمان برای حضور در المپیک توکیو محسوب می گردد، این مطالب منتشر شده است.

امامی در خاتمه گفت: پس از در اختیار قرار دادن خانه کشتی شهید صدرزاده به فدراسیون کشتی، این فدراسیون محل اداری و امور اجرایی خود در مجموعه ورزشی شهید شیرودی را تحویل شرکت توسعه و نگهداری داد و مجموعه اداری فدراسیون نیز به خانه کشتی شهید صدرزاده انتقال یافت. اگر در حال حاضر بخواهیم این سالن را تحویل شرکت تجهیز بدهیم، در ابتدا در آستانه المپیک توکیو که مهمترین رویداد ورزشی دنیا محسوب می گردد و کشتی نیز از شانس های اصلی کسب مدال در المپیک است، از داشتن یک مجموعه تمرینی برای تیم های ملی خود نیز محروم می گردد و سپس مکانی برای انجام امور اداری فدراسیون به جهت پیشبرد کارهای اجرایی در اختیار نخواهیم داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 941

به "خبرنگاران واگذاری خانه کشتی شهید صدرزاده در حال حاضر امکان پذیر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واگذاری خانه کشتی شهید صدرزاده در حال حاضر امکان پذیر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید