دستگیری 12 داعشی در الانبار توسط اطلاعات عراق

به گزارش دانشنامه آریایی، سازمان اطلاعات وزارت کشور عراق از دستگیری 12 تروریست داعشی در استان الانبار اطلاع داد که برای انجام عملیات های تروریستی جدید آماده می شدند.

دستگیری 12 داعشی در الانبار توسط اطلاعات عراق

به گزارش خبرنگاران از فارس، سازمان اطلاعات وزارت کشور عراق روز دوشنبه از دستگیری 12 تروریست و توقیف چند انبار سلاح، مهمات و مواد منفجره در استان الانبار در غرب عراق اطلاع داد.

در بیانیه اطلاعات وزارت کشور عراق آمده است: به دنبال پیگرد دقیق و مستمر هسته های تروریستی داعش در استان الانبار، نیروهای اطلاعات این استان توانستند، 12 تروریست را از مناطق پراکنده در این استان که همگی تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق بودند، دستگیر نمایند.

بر اساس بیانیه مذکور، این تروریست ها در زمان تسلط گروه های تروریستی بر الانبار به عنوان عناصر امنیتی، نظامی و اداری در نهادهای موسوم به ولایت الفلوجه، ولایت الانبار و ولایت الفرات فعالیت می کردند.

سازمان اطلاعات وزارت کشور عراق تاکید نمود که تروریست های بازداشتی در جریان بازپرسی های اولیه از آنها به وابستگی خود به داعش و انجام چندین عملیات تروریستی در حمله به دستگاه امنیتی عراق و انفجارها و کشتار شهروندان اعتراف کردند و گفتند که آنها پس از آزادی عراق از چنگ داعش به یکی از کشورهای همسایه گریخته بودند و حالا برای انجام عملیات های تروریستی جدید به عراق بازگشته بودند.

بر اساس این بیانیه، نیروهای اطلاعات عراق در الانبار همچنین چندین انبار سلاح و مهمات داعش شامل بمب های دستی، خمپاره، کمربندهای انفجاری، موشک های کاتیوشا، سکوهای پرتاب موشک و راکت های ضد زره و دیگر مهمات را توقیف کردند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1323

به "دستگیری 12 داعشی در الانبار توسط اطلاعات عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 12 داعشی در الانبار توسط اطلاعات عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید