راموس: ایتالیا نمی تواند اسپانیا را غافلگیر کند

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران: مدافع تیم ملی اسپانیا معتقد است آتزوری نمی تواند او و هم تیمی هایش را در نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها غافلگیر کند، چون آنها دقیقا می دانند که ایتالیایی ها با چه شیوه ای برابرشان صف آرایی خواهند کرد.

راموس: ایتالیا نمی تواند اسپانیا را غافلگیر کند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی اسپانیا و ایتالیا در حالی فردا شب در بلوهوریزنته برزیل در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون های 2013 برزیل به مصاف هم می روند که لاجوردی پوشان به خاطر از دست دادن 2 مهره ترکیب اصلی خود، ماریو بالوتلی در خط حمله و ایگناسیو آباته در خط دفاع، ممکن است تغییر تاکتیک دهند.

بعضی گفته اند این تغییر تاکتیک ممکن است باعث غافلگیری اسپانیایی ها گردد اما نظر مدافع رئال مادرید چیز دیگری است. او گفت: ما انتظار هیچ اتفاق غافلگیرنماینده ای را نداریم. دقیقا می دانیم که ایتالیا چطور بازی خواهد نمود و اینکه یک بازی سخت در انتظارمان است. آتزوری تیم فوق العاده با تجربه ای است. مردان چزاره پراندلی ذهنیتی رقابت طلب و قدرتمند دارند و همواره این را با نتایجی که گرفته اند، نشان داده اند. البته آنها در این اواخر نتوانسته اند مسائل زیادی برای ما به وجود آورند.

راموس که یکی از اعضای تیم ملی اسپانیا در پیروزی 4 بر صفر ماتادورها برابر ایتالیا در فینال یورو 2012 بود، اضافه نمود: فکر می کنم ایتالیا با همان فلسفه سال قبل پا به میدان می گذارد. تیم آنها ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است که مطمئنا این بار بیشتر از یورو 2012 کار را برای ما سخت خواهند کرد. نباید آنها را دستکم بگیریم. در تیم ایتالیا بالوتلی یک مهره سرنوشت ساز است اما او در ترکیب نخواهد بود هرچند جایش را بازیکنی با همان کیفیت و شاید هم بهتر پر خواهد نمود.

مدافع رئال مادرید در ادامه با ابراز عصبانت از انتشار خبر خوشگذرانی بازیکنان تیم ملی اسپانیا در شبی که اتاق های هتل آنها مورد دستبرد نهاده شد، تاکید نمود: مردم نمی توانند با اعتبار و آبروی ما و خانواده های مان بازی نمایند. سابقه ما کاملا روشن و پاک است.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 383

به "راموس: ایتالیا نمی تواند اسپانیا را غافلگیر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس: ایتالیا نمی تواند اسپانیا را غافلگیر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید