روز خاص فرشاد احمدزاده؛ انتقام از پرسپولیسی ها؟

به گزارش دانشنامه آریایی، تقابل فرشاد احمدزاده با پرسپولیس بی شک صحنه های جذابی را در استادیوم آزادی رقم خواهد زد. او که فصل قبل در لیست خروجی یحیی گل محمدی نهاده شد، بی تردید به دنبال اثبات توانایی های خود به نیمکتی است که اعتقادی به او نداشت.

روز خاص فرشاد احمدزاده؛ انتقام از پرسپولیسی ها؟

فرشاد احمدزاده یکی از دو خرید زمستانی جواد نکونام در لیگ نوزدهم بود که بعد از پایان فصل حتی شایعاتی در خصوص مذاکره او با استقلالی ها نیز به گوش رسید، اما در نهایت با کوشش مدیران باشگاه برای لیگ بیستم در لیست فولاد حفظ شد. این گونه بود که احمدزاده در فولاد ماندگار شد تا خیالِ نکو بابت حضور زوج فوق العاده فرشاد احمدزاده - پاتوسی در ترکیب تیمش راحت گردد و این دو بازیکن نیز با هماهنگی فوق العاده ای که به دست آورده اند، تا به امروز کارنامه موفقی از خود به جا گذاشته اند.

احمدزاده که ارتباط بسیار صمیمانه ای با کمال کامیابی نیا دارد، احتمالا در صورت حضور کمال در میدان جدال سختی با او خواهد داشت. او در فولاد هم در پست هافبک نفوذی و هم به عنوان وینگر راست و چپ بازی می نماید و تقابل او با هافبک های دفاعی پرسپولیس و مدافعان کناری این تیم جذابیت های زیادی خواهد داشت. آن هم در شرایطی که احمدزاده تمام کوششش را خواهد نمود تا به گل محمدی ثابت کند قرار دادن نامش در لیست مازاد پرسپولیس کار اشتباهی بوده است.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1569

به "روز خاص فرشاد احمدزاده؛ انتقام از پرسپولیسی ها؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز خاص فرشاد احمدزاده؛ انتقام از پرسپولیسی ها؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید