روز رویایی هوادار ایتالیایی رونالدو

به گزارش دانشنامه آریایی، ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در سفرش به جنوب ایتالیا، رؤیای یکی از طرفدارانش را محقق کرد.

روز رویایی هوادار ایتالیایی رونالدو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ارزون ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رئال مادرید روز گذشته (دوشنبه) وارد ناپل شد تا برای مصاف با ناپولی در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده گردد. این سفر اما فرصت خوبی هم شد تا کریستیانو رونالدو یک بار دیگر روحیه ورزشکاری و جوانمردانه اش را نشان دهد.

اگرچه استقبالی که هواداران ناپولی از بازیکنان رئال مادرید انجام دادند آنقدرها گرم نبود اما این اتفاق باعث نشد که کریستیانو رونالدو احساسات یک هوادار ایتالیایی اش را برای دیدن او لحظه شماری می کرد، نادیده بگیرد.

به نوشته نشریه آس اسپانیا رونالدو و هم تیمی هایش امروز بعد از بازگشت از محل تمرینات، در لابی هتل محل اقامت شان جمع شده بودند که یکی از هواداران او که یک شخص دارای ناتوانی جسمی هم بود، اصرار داشت وارد هتل گردد و برنده توپ طلای سال 2016 را از نزدیک ببیند اما مأموران امنیتی مانع از ورود وی شدند.

رونالدو که در حال گوش کردن به موسیقی بود، متوجه موضوع شد و از مأموران امنیتی خواست به هوادار او که همراه با مادرش به محل اقامت کهکشانی ها رفته بود، اجازه ورود بدهند. به این ترتیب رؤیای پسر جوان ایتالیایی برای از نزدیک دیدن الگویش و سایر هم تیمی های او از نزدیک، محقق شد و او چند دقیقه ای در کنار کهکشانی ها ماند.

تیم های فوتبال رئال مادرید و ناپولی از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم سن پائولو به مصاف هم می فرایند. بازی رفت دو تیم را رئالی ها با نتیجه 3 بر یک بردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 788

به "روز رویایی هوادار ایتالیایی رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز رویایی هوادار ایتالیایی رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید