تور دبی: رکوردهای شباب الاهلی در حضور دو ستاره ایرانی خراب شد ، قایدی شاخص ترین بازیکن دربی دبی شد

به گزارش دانشنامه آریایی، شباب الاهلی در هفته ششم رقابت های لیگ امارات با شکستی تلخ همه رکوردهای ارزشمند خودش را از دست داد اما ستاره ایرانی شاخص ترین بازیکن این تیم بود.

تور دبی: رکوردهای شباب الاهلی در حضور دو ستاره ایرانی خراب شد ، قایدی شاخص ترین بازیکن دربی دبی شد

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شوالیه های دبی در دربی حساس این شهر مقابل الوصل مغلوب شدند و رکورد 30 مسابقه شکست ناپذیری این تیم بالاخره متوقف شد.

میشل آرواخوی اروگوئه ای زننده تنها گل این مسابقه در دقیقه 72 بود که زردپوشان الوصل را به یک پیروزی ارزشمند رساند و اولین شکست شباب الاهلی در این فصل را رقم زد.

با این وجود روزنامه امارات الیوم در مورد این بازی نوشت: مهدی قایدی شاخص ترین بازیکن شباب الاهلی در این مسابقه بود که دو بار دروازه الوصل را تهدید کرد. یک بار ضربه بازیکن ایرانی در دقیقه 21 با فاصله کمی از کنار دروازه عبور کرد و یک بار دیگر در دقایق پایانی بازی ابراهیم عیسی دروازه بان الوصل ضربه تماشایی این بازیکن را دفع کرد.

شباب الاهلی از سال 2018 مقابل الوصل شکست نخورده بود که این رکورد شکسته شد ، بعلاوه این تیم در 30 بازی پیاپی قبلی خودش شکستی را تجربه نکرده بود و در فصل جاری هم اولین شکست خودش را تجربه کرد تا با 11 امتیاز در مکان چهارم جدول لیگ باقی بماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1945

به "تور دبی: رکوردهای شباب الاهلی در حضور دو ستاره ایرانی خراب شد ، قایدی شاخص ترین بازیکن دربی دبی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: رکوردهای شباب الاهلی در حضور دو ستاره ایرانی خراب شد ، قایدی شاخص ترین بازیکن دربی دبی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید