سیدزاده: هیات انتخاب جشنواره فجرنویدبخش یک دوره متفاوت این رویداد هنری را می دهد

به گزارش دانشنامه آریایی، تهران (پانا) - سیدامیر سیدزاده می گویدهیٲت انتخاب چهلمین جشنواره فیلم فجر، بیانگر راهبرد و دورنمای تیم مدیریتی نو و نویدبخش پیش رو داشتن یک دوره فرق دارد.

سیدزاده: هیات انتخاب جشنواره فجرنویدبخش یک دوره متفاوت این رویداد هنری را می دهد

سیدامیر سیدزاده تهیه کننده سینما درباره چشم انداز چهلمین جشنواره فیلم فجر، گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و حضور محمد محمد خزاعی که از دل سینما آمده است به عنوان رئیس سازمان سینمایی، و در پی آن انتصاب مسعود نقاش زاده به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر و همزمان شدن تمام این اتفاقات مثبت با چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، امیدها را زنده کرده است.

وی افزود: انتظار این است که این رویداد با پختگی و رشد به نسبت ادوار گذشته خود همراه شود که این رشد باعث شوق و شعف در بین هنرمندان و نظام فرهنگی جهموری اسلامی ایران خواهد شد.

تهیه کننده فیلم های ناخواسته و تعارض گفت: در طول سی ونه دوره گذشته جشنواره، مدیران از نقاط ضعف و قوت برخوردار بوده اند و دبیر نو این رویداد سینمایی بهتر است از تجربه آن ها استفاده کند.

تهیه کننده فیلم پاسیو با تٲکید بر این که جشنواره فیلم فجر ویترین یک ساله سینمای ایران است، افزود: در دو سال اخیر که سینما درگیر مسئله پاندمی کرونا بوده است، تعداد تولیدات سینمایی کاهش داشته و نقطه ای که امسال جشنواره فیلم فجر ایستاده است، همان نقطه آغازین بسیاری از اتفاقات سینمایی خواهد بود. اگر می گوییم قرار است با فیلم های سخیف مبارزه کنیم، جشنواره فیلم فجر میدان اصلی این نبرد با خواهد بود. جشنواره فیلم فجر با معرفی درست آثار و اهدای درست جوایز می تواند، مشعل این جریان را روشن کند.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه با عملکرد مطلوب هیات انتخاب جشنواره بیانگر راهبرد دورنمای تیم مدیریتی نو است، توضیح داد: هیات انتخاب جشنواره چهلم با طیف گسترده افکاری که در کنار هم قرار گرفته اند، می تواند نوید یک جشنواره درست و اصولی را به مخاطبان سینمای ایران بدهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2073

به "سیدزاده: هیات انتخاب جشنواره فجرنویدبخش یک دوره متفاوت این رویداد هنری را می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدزاده: هیات انتخاب جشنواره فجرنویدبخش یک دوره متفاوت این رویداد هنری را می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید