طوفان ایسایاس برق حدود 100 هزار خانه در نیویورک سیتی را قطع کرد

به گزارش دانشنامه آریایی، وزش طوفان ایسایاس در آمریکا حدود 100 هزار منزل مسکونی درنیویورک سیتی را بدون برق گذاشت و موجب قطع درختان و خطوط تلفن شهری شد.

طوفان ایسایاس برق حدود 100 هزار خانه در نیویورک سیتی را قطع کرد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، 98 هزار منزل مسکونی در نیویورک سیتی در آمریکا صبح چهارشنبه را به دلیل تداوم طوفان ایسایاس بدون برق سپری کردند.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت این طوفان در روز سه شنبه با درهم کوبیدن بخشهای بزرگی از سواحل شرقی منطقه خساراتی به بار آورد و موجب جاری شدن سیل شد. این طوفان از پورتوریکو و جمهوری دومنیکن به سمت آمریکا آغاز به وزیدن کرد.

این طوفان تنها در روز سه شنبه 257 هزار منزل مسکونی در نیویورک سیتی را بدون برق گذاشت. در سطح منطقه نیز وزش سنگین طوفان حدود 1.4 میلیون خانوار آمریکایی در نیوجرسی، 578 هزار خانوار در نیویورک و 395 هزار خانوار در کانکتیکات را بدون برق گذاشت.

فرماندار نیوجرسی گفته که قطعی برق به دلیل شدت خسارات احتمالا چند روز طول خواهد کشید. در اورینج کانتی نیز صبح چهارشنبه به وقت محلی وزش سنگین باد 911 خطوط تلفنی این منطقه را از کار انداخت. این طوفان تا به امروز منجر به مرگ دستکم چهار تن از جمله یک مرد و زن میانسال شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس از مرگ دستکم 5 تن در جریان طوفان ایسایاس اطلاع داد. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1237

به "طوفان ایسایاس برق حدود 100 هزار خانه در نیویورک سیتی را قطع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان ایسایاس برق حدود 100 هزار خانه در نیویورک سیتی را قطع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید