عامل فزونی پرسپولیس برابر استقلال، نقش بازیکنان در بازی حساس

به گزارش دانشنامه آریایی، فرزاد آشوبی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد ملاقات پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تصمیم گیری های کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث شد تا پرسپولیس که صدرنشین مرحله گروهی شده بود به تاجیکستان برود و با تیم دوم گروه دیگری بازی کند. این نوع برنامه ریزی AFC همواره جای سوال دارد.

عامل فزونی پرسپولیس برابر استقلال، نقش بازیکنان در بازی حساس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: استقلال تاجیکستان توانسته است در دور گروهی شگفتی سازی کند. وقتی هر تیمی می تواند به مرحله حذفی صعود کند قطعا توانایی فنی بالایی دارد. استقلال تاجیکستان انگیزه زیادی برای بردن دارد و پرسپولیس باید تمرکز خود را برای این ملاقات حفظ کند.

کارشناس فوتبال ایران درباره شرایط پرسپولیس اضافه نمود: این تیم با رفتن بعضی بازیکنان اصلی خود روبرو شد اما من فکر می کنم بازیکنانی که جذب نموده است می تواند به کادر فنی یاری کند تا آنها جای خالی کنعانی زادگان، نورالهی و شهریار مغانلو را پر نمایند.

آشوبی ادامه داد: پرسپولیس توان فنی بالایی دارد. بازیکنانی که دو بار به فینال لیگ قهرمانان رفته اند و می خواهند رؤیای قهرمانی در این رقابت ها را برآورده نمایند باید تمام تمرکز خود را روی تک تک بازی ها بگذارد. استقلال تاجیکستان قطعا با شناخت کافی از پرسپولیس به میدان می آید و انرژی آنها برای شگفتی دوباره کار را سخت می نماید.

او درباره احتمال عدم هماهنگی بازیکنان نو در ترکیب پرسپولیس گفت: تغییرات در پرسپولیس بنیادی نبوده است. من فکر می کنم پیراهن این تیم به بازیکنان نو هم فهمانده است که باید کوشش بیشتر نمایند تا انتظارات را برآورده نمایند. در غیر این صورت به مشکل می خورند. فکر می کنم آنها چاره ای جز عملکرد درخشان ندارند.

کارشناس فوتبال ایران یادآور شد: توان فنی پرسپولیس بیشتر از این حرف ها است و می تواند استقلال تاجیکستان را شکست دهد. تفکرات آقای گل محمدی همواره نشان از روحیه پیروزی او داشته است و من مطمئن هستم این تیم با حفظ تمرکز خود به مرحله بعدی صعود می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1924

به "عامل فزونی پرسپولیس برابر استقلال، نقش بازیکنان در بازی حساس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل فزونی پرسپولیس برابر استقلال، نقش بازیکنان در بازی حساس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید