فتح الله زاده و نجف نژاد فردا به تایلند می روند، تأخیر در پرواز آبی پوشان

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران: قرار است مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه رئیس هیئت مدیره این باشگاه فردا (یک شنبه) به تایلند سفر نمایند.

فتح الله زاده و نجف نژاد فردا به تایلند می روند، تأخیر در پرواز آبی پوشان

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال که قرار بود همراه آبی پوشان به تایلند سفر کند به دلیل انجام و هماهنگی بعضی امور معوقه در تهران ماند. قرار است فتح الله زاده روز یک شنبه همراه مقداد نجف نژاد، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به جمع آبی پوشان جهت برگزاری دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل بوریرام تایلند که روز 27 شهریور در بانکوک برگزار خواهد شد، ملحق شوند.

تأخیر 7ساعته در پرواز استقلالی ها

در حالی که قرار بود پرواز استقلال به مقصد بانکوک ساعت 19 روز گذشته انجام گردد ولی به دلیل تأخیر در پرواز، استقلالی ها 7 ساعت دیرتر به تایلند سفر کردند. کادر فنی استقلال که از این مسئله ناراحت بود تصمیم داشتند به هتل المپیک بازگردند ولی در نهایت با اطلاع از اینکه پرواز آنها انجام می گردد در فرودگاه امام خمینی(ره) باقی ماندند. بازیکنان، مربیان و کادر همراه استقلال ساعت 2 بامداد امروز (شنبه) تهران را به مقصد تایلند ترک کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 387

به "فتح الله زاده و نجف نژاد فردا به تایلند می روند، تأخیر در پرواز آبی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده و نجف نژاد فردا به تایلند می روند، تأخیر در پرواز آبی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید