مشخصات کامل سامسونگ گلکسی زد فولد 3 لو رفت

به گزارش دانشنامه آریایی، سامسونگ فقط 5 روز دیگر در رویداد آنپکد از جدیدترین گوشی های تاشو خود رونمایی می کند. اگرچه طی هفته های گذشته اطلاعات زیادی از گلکسی زد فولد 3 فاش شده، ولی حالا به لطف سایت WinFuture می توانیم به تقریبا تمام جزئیات این گوشی بپردازیم.

مشخصات کامل سامسونگ گلکسی زد فولد 3 لو رفت

این گوشی از دو نمایشگر امولد با رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد که به لطف پشتیبانی از قابلیت رفرش ریت متغیر، فشار زیادی به باتری وارد نمی کنند. نمایشگر بیرونی 6.2 اینچ میزان دارد و مبتنی بر رزولوشن 832 در 2260 است. شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس وظیفه محافظت از آن را بر عهده دارد و در حفره این نمایشگر هم دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

نمایشگر داخلی مانند نسل قبلی 7.6 اینچ میزان دارد و دارای رزولوشن 1768 در 2208 است. این یعنی تراکم پیکسلی هر دو نمایشگر به 370 پیکسل در اینچ می رسد. سامسونگ برای بخش داخلی گلکسی زد فولد 3 برای اولین بار از دوربین زیر نمایشگر استفاده کرده که مجهز به سنسور 4 مگاپیکسلی است.

در پنل پشتی این گوشی سه دوربین 12 مگاپیکسلی تعبیه شده که تا حد زیادی مشابه دوربین های اصلی نسل قبلی هستند. سامسونگ برای دوربین اصلی این گوشی لرزشگیر اپتیکال استفاده کرده و البته میزان پیکسل های سنسور آن هم به جای 1.8 میکرومتر نسل قبلی حالا به 1.4 میکرومتر رسیده است. در ضمنً نباید پشتیبانی از قابلیت فوکوس اتوماتیک مبتنی بر فناوری Dual Pixel را از قلم بیندازیم.

در ادامه باید به دوربین تله فوتو بپردازیم که زوم 2 برابری اپتیکال را به ارمغان می آورد و از لرزشگیر اپتیکال بهره می برد. همچنین در کنار آن یک دوربین اولترا واید با زاویه دید 123 درجه ای تعبیه شده است. سامسونگ برای دوربین این گوشی برخلاف نسل قبلی قابلیت فیلم برداری 8K را امکان پذیر کرده است.

گلکسی زد فولد 3 قرار است با چیپست اسنپدراگون 888 راهی بازار شود و در مشخصات فاش شده اشاره ای به وجود مدل مبتنی بر چیپست اگزینوس نشده است. مانند مدل قبلی، این بار هم 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی این چیپست را همراهی می کنند.

سامسونگ همچنین توانسته ضخامت این گوشی را در حالت باز شده از 6.9 به 6.4 میلی متر برساند و در حالت بسته هم ضخامت آن از 16.8 به 14.4 میلی متر رسیده است. همچنین همان طور که احتمالا می دانید، در بدنه این گوشی جایگاهی برای قلم S Pen وجود ندارد و کاربران برای این کار می توانند از کیس های مخصوص استفاده کنند. همچنین باید به کاهش 11 گرمی وزن آن هم اشاره کنیم و کاربران حالا با یک گوشی تاشوی 271 گرمی سروکار دارند.

گلکسی زد فولد 3 به لطف پشتیبانی از گواهی IPX8 یک گوشی تاشوی ضد آب محسوب می شود. سامسونگ برای بررسی این گوشی، آن را 200 هزار مرتبه باز و بسته کرده و این یعنی اگر یک کاربر روزی 100 بار گلکسی زد فولد 3 را باز و بسته کند، با خیال راحت به مدت 5 سال می تواند از آن بهره ببرد.

انرژی این گوشی از طرف باتری 4400 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که این یعنی نسبت به نسل قبلی ظرفیت آن 100 میلی آمپر ساعت کاهش یافته است. گلکسی زد فولد 3 از شارژ سیمی 25 وات و شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. همچنین باید به وجود حسگر اثر انگشت در لبه کناری و اسپیکرهای استریو اشاره کنیم.

گلکسی زد فولد 3 قرار است با قیمت پایه 1900 یورو راهی بازار اروپا شود و از اواخر ماه جاری میلادی به دست کاربران می رسد. به نظر می رسد خریداران این گوشی می توانند بین سه رنگ سبز، مشکی و نقره ای دست به انتخاب بزنند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1892

به "مشخصات کامل سامسونگ گلکسی زد فولد 3 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کامل سامسونگ گلکسی زد فولد 3 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید