نقشه گوگل به روزرسانی شد ، نمایش نزدیک ترین جایگاه های شارژ الکترونیک

به گزارش دانشنامه آریایی، نقشه گوگل به رورسانی شده و در این به روزرسانی تازه شاهد نمایش جایگاه های شارژ الکترونیک روی نقشه خواهیم بود. این تغییر در نقشه ها می تواند برای خریداران خودروهای برقی به ویژه خودروهای گروه خودروسازی تسلا بسیار کاربردی باشد.

نقشه گوگل به روزرسانی شد ، نمایش نزدیک ترین جایگاه های شارژ الکترونیک

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، هنگام استفاده از این نقشه ها به سرعت نزدیک ترین جایگاه های سوخت را مشاهده خواهید کرد.

این قابلیت در حال حاضر دارای محدودیت است اما به زودی توسعه خواهد یافت. درواقع هم اکنون در سراسر ایالات متحده و بریتانیا شاهد سیستم های شارژ خودرو الکتریکی خواهید بود. گوگل برای اولین بار در ماه اکتبر ماه جولای این امکان را به شکل آزمایشی به بخش هایی از مکانهای نقشه اضافه کرد.

افزون بر مکان یابی جایگاه های شارژ الکترونیک روی نقشه، این سرویس تازه به شما تعداد شارژرها در هر مکان را نشان می دهد و از نشانگر اندازه توان، قیمت گذاری و آنالیز شرایط سایر رانندگان نیز برخوردار است. با استفاده از این به روزرسانی، قبل از اینکه به سمت یک ایستگاه شارژ الکترونیک حرکت کنید، می توانید از شرایط ایستگاه شارژ آگاه شوید.

کاربران می توانند فهرستی از ایستگاه های شارژ مجاور خود را با جستجوی واژه ایستگاه های شارژ الکترونیک در دسکتاپ، سیستم عامل اندروید، iOS و اندروید اوتو مشاهده کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2309

به "نقشه گوگل به روزرسانی شد ، نمایش نزدیک ترین جایگاه های شارژ الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه گوگل به روزرسانی شد ، نمایش نزدیک ترین جایگاه های شارژ الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید