کاستاریکا با شکست یونان در ضربات پنالتی حریف هلند شد

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران: تیم ملی کاستاریکا با پیروزی در ضربات پنالتی برابر یونان، حریف هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام بیستم شد.

کاستاریکا با شکست یونان در ضربات پنالتی حریف هلند شد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، دو تیم فوتبال کاستاریکا و یونان از 30 دقیقه بامداد امروز (دوشنبه) در استادیوم پرنامبوکوی شهر رسیف به مصاف هم رفتند تا برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام بیستم کوشش نمایند. وقت های قانونی و اضافی این بازی با گل های روئیز (52) برای کاستاریکا و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس (1+90) با تساوی یک بر یک به خاتمه رسید و در نهایت کاستاریکا در ضربات پنالتی 5 بر 3 و در مجموع 6 بر 4 یونان را شکست داد و حریف هلند در مرحله یک چهارم نهایی شد.

در نیمه اول هر دو تیم با احتیاط کار را دنبال می کردند و سعی داشتند از معدود موقعیت هایشان برای گلزنی استفاده نمایند اما کوشش شان بی نتیجه بود و در نهایت نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

در نیمه دوم این کاستاریکا بود که در دقیقه 52 به گل دست پیدا کرد. کاستاریکایی ها که از جناح چپ دروازه یونان دست به حمله زده بودند در نهایت پشت محوطه جریمه برایان روئیز را صاحب توپ کردند و مهاجم شماره 10 سفیدپوشان دروازه یونان را فرو ریخت.

دریافت کارت زرد دوم دوئارتو در دقیقه 66 و اخراج بازیکن کاستاریکا، این فرصت را به یونانی ها داد تا با داشتن یک بازیکن بیشتر، به فکر جبران بیفتند که این اتفاق در دقیقه 1+90 رخ داد و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی در دو وقت اضافه 15 دقیقه ای دنبال گردد.

در دو نیمه وقت اضافه هم توپی از خط دروازه ها نگذشت تا اینکه سرنوشت برنده این بازی به ضربات پنالتی بکشد.

کاستاریکا در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 و در مجموع با نتیجه 6 بر 4 از سد یونان گذشت و حریف هلند در مرحله یک چهارم نهایی شد. این اولین بار بود که کاستاریکا به جمع 8 تیم برتر جام جهانی راه یافت.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 373

به "کاستاریکا با شکست یونان در ضربات پنالتی حریف هلند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاستاریکا با شکست یونان در ضربات پنالتی حریف هلند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید