گزارش روزنامه الرایه قطر از چالش ایرانی پیش روی الریان و السیلیه

به گزارش دانشنامه آریایی، روزنامه الرایه قطر، گزارشی از چالش تیم های فوتبال الریان و السیلیه این کشور مقابل تیم های ایرانی برای صعود به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا نوشت.

گزارش روزنامه الرایه قطر از چالش ایرانی پیش روی الریان و السیلیه

به گزارش خبرنگاران، روزنامه الرایه قطر در گزارشی با اشاره به صعود تیم های فوتبال استقلال و شهر خودروی ایران به مرحله دوم پلی آف مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نوشت: دو نماینده فوتبال ایران برای دیدار با الریان و السیلیه قطر در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا و پیش از صعود به دور گروهی رقابت ها آماده می شوند. استقلال و شهر خودرو با شکست تیم های الکویت و الرفاع بحرین به دور دوم صعود کردند.

استقلال در ورزشگاه جاسم بن حمد باشگاه السد از ساعت 18:45، برابر الریان قطر قرار می گیرد و شهر خودرو در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه باشگاه الدحیل، مقابل السیلیه به میدان می رود که این بازی ساعت 18:40 برگزار خواهد شد. تیم پیروز در بازی الریان و استقلال در گروه اول بازی ها مقابل الوحده امارات، الشرطه عراق و برنده بازی دو تیم الاهلی عربستان و استقلال تاجیکستان قرار می گیرد. همچنین برنده بازی السیلیه و شهر خودرو در گروه دوم با الهلال عربستان، شباب الاهلی امارات و پاختاکور ازبکستان همگروه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 841

به "گزارش روزنامه الرایه قطر از چالش ایرانی پیش روی الریان و السیلیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش روزنامه الرایه قطر از چالش ایرانی پیش روی الریان و السیلیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید