10 ویلا تابستانی شگفت انگیز

به گزارش دانشنامه آریایی، خواه در میان دره‌های توسکان یا در باغ‌های شاداب دریای کاراییب , خواه باستانی و یا مدرن , ویلاها اسکان مطلوبی از تعطیلات شاد باشند . این ده ویلای بزرگ واقع در محیط شگفت‌انگیز را بررسی کنید .

10 ویلا تابستانی شگفت انگیز

آردن , ویلا , بالی , اندونزی .
این تفریحگاه جدید بر پایه یک صخره استوار است و به مناظر خیره‌کننده اقیانوس هند توجه دارد . معماری اروپایی آرامش کامل در ویلاهای خصوصی وسیع با استخرهای خصوصی ایجاد می‌کند . پیشخدمت شخصی یک تجربه سفارشی و سرویس با کیفیت بالا را تضمین می‌کند . ویلاها امکانات و تجهیزات مختلفی مانند اسپری آب سرد , ارکیده تازه , و حتی یک کیف ساحلی را دارا هستند .
چرا آنجا بروم ?
میهمانان می‌توانند از غذاهای خوش‌مزه تازه در دو رستوران که کنار استخر بزرگ قرار دارند لذت ببرند . غذاهای سبک سنتی و بین‌المللی ارائه می‌شوند . این تفریحگاه در یک مکان دورافتاده قرار دارد و به عنوان یک عقب‌نشینی کامل برای کسانی که خواهان آرامش آرام هستند , عمل می‌کند .
گرند باهاما , گرند باهاما
فقط 5 مایلی جنوب فلوریدا و توی این اقامتگاه بهشتی . این ویلای با استفاده از چوب ساج از میانمار , باغ از هند و شش غرفه‌های ساحل الهام‌گرفته از تایلند است .
چرا آنجا بروم ?
خورشید روی تراس زیبا با یک استخر بی‌نهایت حمام می‌کند و یا به سمت ساحل می‌رود که در دسترس است .
کاخ سفید , کاخ سفید , اومبریا , ایتالیا
ویلای باشکوه به طراحی بی‌نقص ایتالیایی , مناظر شگفت انگیزی از طبیعت اومبریا و یک تدارکات سخاوتمندانه خود می‌بالد . سرداب خصوصی مملو از کیفیت منطقه است . با پیاده‌روی یا اسب‌سواری اطراف را بررسی کنید .
چرا آنجا بروم ?
یک عقب‌نشینی وافر , تنها چند دقیقه از پروجا , جایی که می‌توان فرهنگ را کشف کرد و از رویداده‌ای گوناگون لذت برد .
تایلند ویلاهای پوکت , تایلند .
پوکت یکی از محبوب‌ترین مقصدهای تعطیلات در تایلند است . هتل بی‌نقص و پر زرق و برق به نظر می‌رسد : مهمان ‌ها در ویلاهای خصوصی مجلل و مجلل با استخر مستقر شده‌اند, در سواحل شنی نرم و پر از باغ‌ها و مشرف به دریای آندامان صحبت می‌شوند .
چرا آنجا بروم ?
تفریحگاه معاصر خدمات بزرگی ارائه می‌دهد , اما محیط کلی تحت‌تاثیر فرهنگ اصیل تایلندی قرار گرفته‌است . ماساژ گیاهی تایلندی , ماساژ پا و تشریفات بیشتر در مرکز اسپا ارائه می‌شود . رستوران خانه درخت زیبا غذای دریایی تازه در اطراف درختان , استخرهای کوچک و شمع سرو می‌کند .
هلن بل هلن , سنت لوسیا ,
یکی از مقصدهای بی‌نظیر و منحصر به فرد این شهر است که به تپه‌های سرسبز و قله‌های شناخته‌شده جنگلی افتخار می‌کند . در همین اثنا ویلا را
چرا آنجا بروم ?
علاوه بر اقامت شگفت‌انگیز ویلا , ده دقیقه فاصله دارد و جاذبه‌های آن شامل آبشار الماس , حمام معدنی و کوه آتشفشان است .
فلورانس , فلورانس , توسکانی , ایتالیا
در فلورانس , در این ویلای شگفت‌انگیز که اساسا ً در مرکز شهر است اقامت کنید . این هتل نه تنها یک اقامت کامل , بلکه کل تجربه نیز فراهم می‌کند .
چرا آنجا بروم ?
همه چیز در هتل چیده شده‌است : از آثار هنری و ملحفه توسکان , به محصولات و مواد اولیه از هتل سبزیجات ارگانیک . " اعلا " یک هنرمند واقعی است و دستور العمل‌های سنتی توسکان را با امضای خود آماده می‌کند .
مالدیو , مالدیو .
این تفریحگاه در جزیره مرجانی شاعرانه پیدا شده‌است . زیبایی طبیعی جزیره , شن و ماسه نرم و آبی آن ویژگی‌های کلی مالدیو است . خدمات بی‌عیب و نقص و تالاب خصوصی مالک آرامش روان است . تفریحگاه پر از رگه مرجانی و ویژگی‌های غواصی بزرگ است . این مرکز همچنین ورزش‌های آبی , زمین‌های تنیس , مجموعه تناسب اندام , دادگاه رگبار ساحل و یک اتاق بازی را فراهم می‌کند که به نفع تعطیلات خواهد بود .
چرا آنجا بروم ?
آ? ا به نظر م ? اد که بهترین راه فرار? را فراهم کنه
آن به محل عالی ، خدمات ، فعالیت‌های مختلف و غذاهای عالی می‌بالد .
3. Bambu Indah ، Baung ، بالی
هتل‌های لوکس لوکس یک تجربه واقعا ً منحصر به فرد و فراموش‌نشدنی را ارائه می‌دهد . سازندگان این پیست سنتی با نتایج خیره‌کننده و خیره‌کننده مدرن ترکیب شدند . مهمان‌ها در ویلاهای چوبی antique Javanese که 100 سال پیش ساخته‌شده و اکنون به طور کامل با کیفیت طبقه جهان تطبیق دارند ، اسکان داده می‌شوند . خانه Udang که در بالای یک استخر میگو تازه ساخته شده‌است ، پنل ‌های کف شیشه‌ای دارد که فضایی استثنایی را ایجاد می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
این تفریحگاه با باغ‌های سرسبز احاطه شده‌است که به برقراری مجدد با طبیعت کمک می‌کنند . کارکنان فعالیت‌های مختلف و تورها از جمله بازدید از معابد و مراسم Balinese ، پیاده‌روی و تورهای اطراف روستاهای محلی را سازماندهی کرده و حتی میزبان مراسم عروسی نیز هستند - از مراسم کوچک گرفته تا رویداده‌ای جشن عالی . Bambu Indah برای افرادی است که به دنبال یک عقب‌نشینی به یاد ماندنی و اصیل هستند .

انتشار: 12 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 31

به "10 ویلا تابستانی شگفت انگیز" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 ویلا تابستانی شگفت انگیز" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ویلا تابستانی شگفت انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید