207 هکتار از مراتع و باغات بیجار طعمه آتش شد

به گزارش دانشنامه آریایی، رییس ستاد بحران شهرستان بیجار گفت: بامداد امروز در چهار روستای این شهرستان 207 هکتار از باغات و مراتع طعمه حریق شد.

207 هکتار از مراتع و باغات بیجار طعمه آتش شد

جهت دریافت خدمات طراحی باغ و ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایرنا ، علی اکبر ورمقانی روز پنجشنبه در گفت و گو با با خبرنگار ایرنا گفت: بامداد امروز سه فقره آتش سوزی در مراتع و قره بلاغ و باغات روستاهای پنجه در دیواندره، روستای رحمت آباد و روستای سیدان روی داد.

وی افزود: در این آتش سوزی باغات انگور روستای رحمت آباد و سیدان به میزان هفت هکتار دچار خسارت شد که با همیاری مردم و اقدام سریع آتش نشانی اطفا حریق شد.

فرماندار بیجار افزود: در حادثه بعدی که در منطقه قره بلاغ رخ داد، بیش از 200 هکتار از اراضی کشاورزی دچار حریق شد.

وی با اشاره به اینکه در قره بلاغ آتش سوزی مجددا تکرار شد تاکید نمود: این سه حادثه بصورت همزمان اتفاق افتاده و در از تمام ظرفیت های موجود ستاد بحران برای اطفای آتش به مدت سه ساعت استفاده شد.

وی افزود: در مشاهدات اولیه از این حوادث، علت آتش سوزی عمدی به نظر می رسد که نتیجه نهایی آن توسط کارشناسان در دست آنالیز است.

شهرستان 89 هزار نفری بیجار در 142 کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1351

به "207 هکتار از مراتع و باغات بیجار طعمه آتش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "207 هکتار از مراتع و باغات بیجار طعمه آتش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید