معرفی مراکز خرید کوالالامپور مالزی

به گزارش دانشنامه آریایی، شهر کوالالامپور بهشت خریداران است، این شهر با فراهم آوردن شرایط عالی برای تجار بین المللی بسیار مورد توجه برندهای جهان است و البته اینکه این شرکتها دائما با ارائه تخفیفها و جشنواره های مختلف سعی در جلب توجه بیشتر خریداران را دارند باعث شده است، قیمت ها شکسته شده و خریداران کالاها را ارزانتر از جاهای دیگر بدست بیاورند، در ادامه چند مرکز خرید در کوالالامپور را معرفی خواهیم نمود.

معرفی مراکز خرید کوالالامپور مالزی

مجتمع برجایا کوالالامپور

در تور کوالالامپور به مجتمع برجایا سر بزنید، مجتمع برجایا کوالالامپور چیزی بیش یک مرکز خرید است. یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان که دارای یک شهربازی سرپوشیده نیز است این شهربازی در نوع خود بی نظیر بوده و به دنیای کیهان شهرت دارد. این مرکز تجاری یکی از بلندترین مراکز تجاری منطقه است که بیش از 4 میلیون متر مربع وسعت دارد. البته بزرگی این مجموعه به خاطر تعداد طبقات آن است.

مرکز تفریحی و تجاری در کوالالامپور که در آن زمین اسکیت بازی، استخر شنا، آبراه و علاوه بر این Roller coaster (راه آهن پر پیچ و خم ویژه کودکان) نیز وجود دارد. این مرکز تجاری 1000 مغازه و 65 رستوران و تریا دارد و فروشگاه بزرگ Debenham ارائه کننده بهترین لباسهای زنانه در آن واقع شده است. اولین سینمایی سه بعدی و دو بعدی در مالزی در این مکان احداث شده است.

این مجتمع فرهنگی و تفریحی دقیقا در قلب منطقه تجاری کوالالامپور واقع شده است. هتل برجایا 900 اتاق دارد.شهربازی دنیای کیهان برجایا بزرگترین شهربازی سرپوشیده در تور مالزی است.

مجتمع Bukit و Bukit Bintang

این دو مرکز خرید که در خیابان Bukit Bintang واقع شده اند قدمتی طولانی در مالزی دارند. این دو مرکز خرید به یکدیگر متصل بوده و تشابه زیادی بین آنها است. اما نوع مدیریت آن ها متفاوت است. این مراکز تجاری محل مناسبی برای خرید کالاهای نفیس را برای شما فراهم می کنددر ضمن اینکه شما به راحتی می توانید در این مراکز بر سر بر سر قیمت هم چانه بزنید.

این مراکز محل مناسبی برای مدلهای لباس نا متعارف است که در بین چینی ها طرفداران زیادی دارد. در این مراکز شما می توانید تجهیزات الکترونیکی و موبایل و … را بیابید.

مرکز خرید Lot 10

این دو مجتمع خرید در خیابان Bukit Bintang واقع شده است. مرکز خرید Lot 10 محلی مناسب برای فروش کالاهای میانه است. برای مثال بهترین آن ها Isetan یک کمپانی ژاپنی است اکثر کالاهای ارائه شده در این فروشگاه تجهیزات الکترونیکی و لباس از شعب ژاپنی است اما برخی از کالاهای دیگر شامل هدایا و … نیز در آن یافت می شود.

انتشار: 27 فروردین 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 12

به "معرفی مراکز خرید کوالالامپور مالزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی مراکز خرید کوالالامپور مالزی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مراکز خرید کوالالامپور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید