شروع تمرینات پینگ پنگ بازان ایران در محل مسابقات قهرمانی دنیا

به گزارش دانشنامه آریایی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی تنیس روی میز ایران روز گذشته راهی مجارستان شد تا پیش از شروع مسابقات قهرمانی دنیا در کمپ تمرینی مشترک شرکت کند.

شروع تمرینات پینگ پنگ بازان ایران در محل مسابقات قهرمانی دنیا

نوشاد و نیما عالمیان، امیر حسین هدایی و میعاد لطفی پینگ پنگ بازانی هستند که به مجارستان سفر نموده اند تا با حضور در کمپ تمرینی مورد نظر، برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا آماده تر شوند.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه این تیم عصر روز گذشته وارد بوداپست شد، گفت: ملی پوشان پس از چند ساعت استراحت، از ساعت 19 به وقت محلی اولین جلسه تمرینی خود را برگزار کردند. امروز هم از ساعت 10 دومین جلسه تمرینی آنها برگزار می گردد.

به گفته وی، ملی پوشان تنیس روی میز ایران عصر امروز یکشنبه راهی کمپ تمرینیِ مشترک می شوند تا پیش از شروع مسابقات قهرمانی دنیا، تمرینات خود را در این کمپ پیگیری نمایند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که طبق اعلام قبلی، نمایندگان کره شمالی، بلژیک و مجارستان در این کمپ حضور دارند یا تغییراتی اعمال شده است؟ گفت: طبق اطلاعاتی که گرفته ام، آرونا بازیکن نیجریه ای در این کمپ حضور دارد. یک بازیکن چینی که قرار است تبعه کشور مجارستان بگردد و برای تیم ملی این کشور بازی کند هم در کمپ حضور دارد. همچنین طی صحبتی که روز گذشته با سرمربی مجارستان داشتم، متوجه شدم که بازیکنان کره شمالی در کمپ شرکت نمی نمایند.

وی تاکید نمود: اطلاعاتم از کمپ تمرینی مجارستان در همین حد است. باید به محل کمپ برویم و تمریناتمان را شروع کنیم تا دقیقاً متوجه شویم چه تیم ها و ورزشکارانی حضور دارند.

لطف الله نسبی با بیان اینکه تمرینات ملی پوشان تنیس روی میز در کمپ مجارستان تا 30 فروردین ماه ادامه دارد، اظهار داشت: بعد از آن به بوداپست باز می گردیم تا آماده مسابقات شویم. طی مدت زمان حضور در کمپ هم احتمالاً روزی دو جلسه تمرین مشترک با دیگر بازیکنان شرکت نماینده از دیگر کشورها خواهیم داشت. قطعاً این برنامه تمرینی به آماده سازی بهتر بازیکنان یاری خواهد نمود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز توضیح داد: ملی پوشان در دو جلسه تمرینی که در بوداپست داشتند، سرحال و بانشاط بودند اما به طور حتم تمرین در کمپ مشترک یاری می نماید آنها با شرایطی بهتر آماده مسابقات شوند.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دنیا در روزهای اول تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبان بوداپست برگزار می گردد. این رقابت ها در بخش انفرادی، دوبل و میکس برگزار می گردد.

ایران در هر دو بخش مردان وزنان در این رقابت ها حضور دارد. ندا شهسواری و مهشید اشتری نمایندگان ایران در بخش بانوان هستند که در تهران پیگیر تمرینات خود هستند. آنها 29 فروردین ماه راهی وین می شوند و از آنجا به محل برگزاری مسابقات قهرمانی دنیا سفر می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 216

به "شروع تمرینات پینگ پنگ بازان ایران در محل مسابقات قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تمرینات پینگ پنگ بازان ایران در محل مسابقات قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید