اخذ مجوز رشته های جدید هتلداری و گرافیک در دانشکده فنی و حرفه ای شیراز

به گزارش دانشنامه آریایی، رئیس دانشکده فنی وحرفه ای دختران شیراز از اخذ مجوز پذیرش دانشجو در رشته های جدید هتلداری و گرافیک در مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز اطلاع داد.

اخذ مجوز رشته های جدید هتلداری و گرافیک در دانشکده فنی و حرفه ای شیراز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه خبرنگاران، هوشیار، رئیس دانشکده فنی وحرفه ای دختران شیراز، ازاخذ مجوز پذیرش دانشجو در رشته های جدید هتلداری وگرافیک در مقطع کاردانی وکارشناسی در این مرکز اطلاع داد.

هوشیار عنوان کرد: با احتساب رشته های جدید، شمار رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته به 16 رشته رسید و حدود 2200 نفر دانشجو در رشته کاردانی، کارشناسی، دراین واحد فنی وحرفه ای تحصیل می نمایند.

رئیس دانشکده فنی وحرفه ای دختران شیراز اظهار کرد: رشته های جدید، بستر اشتغال جوانان را فراهم خواهد نمود و دانشکده فنی دختران با رعایت استاندارد های علمی و آموزشی، افق روشنی برای دانشجویان فنی گگردده است.

وی گفت: حرکت بر محور کارآفرینی وفنی وحرفه ای از هدف های این مرکز در طول دوره آموزشی و 12 عضو هیات علمی در دانشکده فنی وحرفه ای فعالیت می نمایند.

هوشیاربیان کرد: در این مرکز تبدیل علم فن به ثروت، راه اندازی شرکت های دانش بنیان و تربیت دانشجویان مهارت محور پیگیری می گردد و افتتاح مراکز رشد در دانشکده، مستلزم فعالیت دانشجویان وشناسایی مبتکران و مخترعان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1120

به "اخذ مجوز رشته های جدید هتلداری و گرافیک در دانشکده فنی و حرفه ای شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ مجوز رشته های جدید هتلداری و گرافیک در دانشکده فنی و حرفه ای شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید