اعتراف مرکل به خطاهای آلمان در بحران پناهندگان

به گزارش دانشنامه آریایی، صدر اعظم آلمان به قصور و کوتاهی در برخورد با مسئله هجوم پناهندگان به اروپا اعتراف نموده و گفت: همچنین ما آلمانی ها مدتهای طولانی این مسئله را نادیده گرفتیم.

اعتراف مرکل به خطاهای آلمان در بحران پناهندگان

با تور سفر به آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در تبادل نظر با روزنامه زوددویچه سایتونگ، یک سال بعد از اظهار نظر جنجالی خود مبنی بر اینکه ما می توانیم، به قصور و اهمال کاری در برخورد با مسئله هجوم پناهندگان به اروپا اعتراف نموده و در انتقادی از خود گفت: همچنین ما آلمانی ها این مسئله را مدتهای طولانی نادیده گرفتیم.

صدر اعظم آلمان همچنین تاکید نمود که در سال 2004 و 2005 پناهندگان زیادی به سوی ما آمدند و ما مقابله با آن ها را به اسپانیا و دیگر کشورهای در مرزهای خارجی این اتحادیه واگذار کردیم.

مرکل همچنین اعتراف کرد که دولت آلمان نیز مدت های طولانی در برابر اصلاحات ضروری تلخ امروز در اتحادیه اروپا مقاومت کرد. ما نیز توزیع مناسب پناهندگان و حمایت از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا را رد کردیم.

وی اضافه نمود: آلمان بعد از پذیرش تعداد زیادی پناهندگان در دوران جنگ های یوگسلاوی کاملا خشنود بود که حالا موضوعات دیگری را در اولویت خود قرار می دهد. اما این طور نمی گردد.

صدر اعظم آلمان در بخش دیگری از تبادل نظر با این روزنامه آلمانی اطمینان داد که همچنین بعد از ادغام صدها هزار پناهنده، جمهوری فدرال آلمان تغییرات بزرگی نخواهد کرد. آلمان، آلمان باقی خواهد ماند با همه آن چیزهایی که برای ما عزیز و گرانقیمت است. البته تغییراتی وجود خواهد داشت همانگونه که این کشور از زمان تاسیس آن دست خوش تغییراتی بوده است. اما روی ارزش ها و اصولی که آلمان را جذاب می نماید انصراف داده نخواهد شد.

وی همچنین خواهان خویشتن داری و میانه روی در رخورد با بیگانه ستیزی خشن شده و گفت: در چنین دورانی این مسئله مهم است که مهم ترین سیاستمداران سنجیده و عاقلانه اظهار نظر نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 859

به "اعتراف مرکل به خطاهای آلمان در بحران پناهندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف مرکل به خطاهای آلمان در بحران پناهندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید