افزایش 3 درصدی سفرهای دریایی در نوروز سال جاری، هیچ حادثه ای گزارش نشد

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران : معاون امور دریایی سازمان بنادراز افزایش 3 درصدی مسافرت دریایی در نوروز سال جاری اطلاع داد و گفت: به طور میانگین روزانه بین 250 تا 350 هزار سفر دریایی صورت گرفته و هیچ حادثه ای رخ نداده است.

افزایش 3 درصدی سفرهای دریایی در نوروز سال جاری، هیچ حادثه ای گزارش نشد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزا کانادا مولتی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

سید علی استیری در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرنگاران با یادآوری این که برای سفرهای نوروزی سال جاری 53 فروند شناور با استانداردهای بین المللی وارد ناوگان دریایی کشور شد، توضیح داد: با توجه برنامه ها و اقداماتی که از دی ماه سال گذشته در دستور کار استان ها و بنادر برای تعطیلات نوروزی نهاده شد، تمام سفرهای دریایی تا امروز بدون هیچ سانحه ای اجرا شده است.

وی با اشاره به این که خوشبختانه از شروع سفرهای دریایی در نوروز 92 تا به امروز سانحه دریایی برای شناورها روی نداده است، اضافه نمود: بر اساس آخرین آمار از ابتدای شروع سفرهای نوروزی تا خاتمه دیروز حدود دو میلیون و 850 هزار نفر سفر دریایی در کشور انجام شد که 90 درصد آن مربوط به استان هرمزگان بوده است.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به انجام روزانه 18 هزار سفر دریایی، گفت: علاوه بر این در نوروز سال جاری 380 هزار خودرو با لندی کرافت از سرزمین اصلی به جزایر کشور جابجا شده اند.

استیری با یادآوری این که در نوروز 91 حدود 4 میلیون و 900 هزار نفر سفر دریایی انجام شد، گفت: با توجه به برنامه های در دست اجرا پیش بینی می گردد نوروز 92 بیش از 5، 5 میلیون نفر سفر دریایی در کشور انجام گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 780

به "افزایش 3 درصدی سفرهای دریایی در نوروز سال جاری، هیچ حادثه ای گزارش نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 3 درصدی سفرهای دریایی در نوروز سال جاری، هیچ حادثه ای گزارش نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید