المپیک توکیو با برنامه های روباتیک آمیخته می گردد ، برنامه های هیجان انگیز تویوتا و پاناسونیک برای یاری به تماشاگران

به گزارش دانشنامه آریایی، تویوتا و پاناسونیک، در طول بازی های المپیک تابستانی توکیو، روباتهایی ویژه را برای یاری به تماشاگران ارائه می نمایند. قرار است این روبات ها وظیفه همیاری تماشاگران را بر عهده داشته باشند.

المپیک توکیو با برنامه های روباتیک آمیخته می گردد ، برنامه های هیجان انگیز تویوتا و پاناسونیک برای یاری به تماشاگران

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سال آینده، ورزشکاران برجسته دنیا در رقابت های تابستانی توکیو رقابت خواهند کرد. بعضی از بزرگترین شرکت های ژاپن نیز با خوشحالی از این فرصت برای نشان دادن آخرین فناوری خود استفاده خواهند کرد

مقامات پشت این بازی بعضی از فناوری های مهم را برای نشان دادن روابط نزدیک ژاپن با روبات ها مورد استفاده قرار می دهند. ماساکی کامیا معاون برگزاری المپیک توکیو در این رویداد گفت: روبات ها نباید مردم را بترسانند. روباتها رابطه ای محبت آمیز با انسانها دارند و میتوانند با انسانها همکاری نمایند.

تویوتا از سیستم های هوشمند بلندمدت برای توسعه طرح های روباتیک در ژاپن استفاده می نماید. این شرکت یک حامی کلیدی رویدادهای المپیک است که 16 روبات پشتیبانی نماینده انسان ها حمایت می نماید. پاناسونیک نیز وظیفه طراحی اسلایدهای هوشمند و روباتیک را بر عهده دارد که می تواند برای کنترل چمدان ها و بلند کردن اجسام سنگین نقش ایفا نماید.

بازی های المپیک، تکنولوژی را به عنوان یک کانون درهم آمیخته با بازی ها ارائه می دهند. اما ژاپنی ها در این زمینه پیشگام هستند و می توانند نقشی پررنگ تر از دیگر کشورها ایفا نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 206

به "المپیک توکیو با برنامه های روباتیک آمیخته می گردد ، برنامه های هیجان انگیز تویوتا و پاناسونیک برای یاری به تماشاگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیک توکیو با برنامه های روباتیک آمیخته می گردد ، برنامه های هیجان انگیز تویوتا و پاناسونیک برای یاری به تماشاگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید