ایتالیا، مطمئن و بدون تغییر؛ ایران در اندیشه انتقام

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران: مائورو بروتو، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا از پیروزی و اجرای صحیح برنامه هایش اطمینان کامل دارد و از طرفی برنامه های او به درستی و به بهترین شکل ممکن در زمین پیاده می گردد.

ایتالیا، مطمئن و بدون تغییر؛ ایران در اندیشه انتقام

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، دومین دیدار تیم های ملی ایران و ایتالیا در لیگ دنیای والیبال، ساعت 22:30 امشب (یکشنبه) در شهر ورونا برگزار می گردد. ایتالیایی ها لیگ دنیای را با توپ پُر آغاز کردند و توانستند با شش امتیاز کامل از برزیل به خانه برگردند. برزیلی ها در هر 2 بازی فزونی محسوسی در حمله داشتند اما بازیکنان ایتالیا با دفاع روی تور خوب و استفاده از اشتباهات بازیکنان میزبان توانستند 2 پیروزی 3 بر یک مقابل پرافتخارترین تیم لیگ دنیای به دست آورند.

نکته قابل توجه در خصوص تیم ملی ایتالیا این است که مائورو بروتو، سرمربی این تیم از پیروزی و اجرای صحیح برنامه هایش اطمینان کامل دارد و از طرفی برنامه های او به درستی و به بهترین شکل ممکن در زمین پیاده می گردد. بروتو در هر دو بازی مقابل ایتالیا و بازی آدینه شب مقابل ایران، کمترین تعداد تعویض را داشت و با همان بازیکنانی که برای آغاز بازی وارد نموده، بازی را به خاتمه برده بود. حریفان ایتالیا اما در این دیدارهای تقریبا از تمامی بازیکنان خود استفاده نموده و برناردو رزنده، سرمربی برزیل و بوبان کواچ به عنوان سرمربی ایران، هرچه در چنته داشتند برای مقابله با آتزوری رو کردند.

هم ایران و هم برزیل که سال جاری با تیم رویایی همیشگی فاصله دارد در بازی با ایتالیا مغلوب سرویس و دفاع های لاجوردی پوشان شدند ضمن اینکه شاگردان بروتو اشتباه های کمتری در زمین مرتکب شدند. آنها که میزبان مرحله فینال هستند و صعودشان به جمع شش تیم برتر قطعی شده با اعتماد به نفس و آرامش بیشتری بازی می نمایند و از نظر روانی در شرایط بهتری نسبت به حریفان قرار دارند.

مصطفی کارخانه، مربی پیشین تیم های ملی و پایه ایران می گوید: ایتالیایی ها علاوه بر احتیاج به پیروزی در خانه خودشان، قصد دریافت انتقام دریافت از ایران را هم داشتند. بازیکنان ایران در لیگ دنیای سال گذشته، شرایط سختی را برای ایتالیا در زمین خودشان رقم زدند و چهار امتیاز از این تیم دریافتد.

با توجه به حضور کوتاه مدت کواچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران و تغییرات ناشی از تعویض سرمربی، بعید به نظر می رسد که بازیکنان ایران در بازی دوم بیشتر از یک یا 2 ست از آتزوری بگیرند. البته آغاز ایران در لیگ دنیای 2013 هم با 2 شکست بدون امتیاز مقابل روسیه بود و در نهایت با پنج پیروزی به خاتمه رسید.

انگیزه، جوانی و به روز بودن اطلاعات کواچ و شناخت دقیق بازیکنان ایتالیا می تواند برگ برنده ایران در بازی امشب مقابل ایتالیا باشد. ضمن اینکه نباید فراموش کرد که بسیاری از کشورهای حاضر در لیگ دنیای از این رقابت ها به عنوان دیدارهای تدارکاتی قبل از مسابقات قهرمانی دنیا در لهستان، استفاده می نمایند. از طرفی، دوران بازی های خوب تیم ملی دیگر تمام شده و باید به فکر کسب نتیجه بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 472

به "ایتالیا، مطمئن و بدون تغییر؛ ایران در اندیشه انتقام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا، مطمئن و بدون تغییر؛ ایران در اندیشه انتقام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید