برگزاری نشست خبری سرمربیان تیم های ملی والیبال ایران و چین

به گزارش دانشنامه آریایی، نشست خبری پس از دیدار سرمربیان تیم های ملی والیبال ایران و چین برگزار گردید.

برگزاری نشست خبری سرمربیان تیم های ملی والیبال ایران و چین

با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید.

به گزارش ، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در دور دوم مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا امروز (سه شنبه) به مصاف تیم چین رفت و در سرانجام پیروز شد در3 ست این تیم را شکست دهد.

نشست خبری پس از این دیدار با حضور سرمربیان هر 2 تیم برگزار گردید.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار گفت: پیروزی سه بر صفر برابر چین توانست اعتماد به نفس را به ما برگرداند و چین هم نتوانست بازی کاملی را از خود به نمایش بگذارد.

او درباره تعویض زود هنگامش در ابتدای بازی بیان داشت: مجرد مقابل استرالیا دچار مصدومیت شد البته در روسیه هم همان درد را احساس می کرد. تصمیم پزشک این بود که او مقابل چین بازی کند.

سرمربی تیم ملی کشورمان در پاسخ به سوالی درباره این که بازی محبت آمیز قبل از مسابقه با استرالیا اشتباه بود یا نه گفت: قدم به قدم باید جلو برویم . باید مسابقه محبت آمیز با استرالیا را انجام می دادیم چون پس از مسابقات روسیه و انتخابی المپیک بازی تدارکاتی را نداشتیم.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در مورد این بازی گفت: با توجه به شکست روز گذشته احتیاج به تمرکز داشتیم و خوشبختانه امروز پیروز بودیم. در ست دوم شاهد یک مسابقه نزدیک بودیم، اما در سایر ست ها کم اشتباه ظاهر شدیم و با مدیریت مسابقه توانستیم به پیروزی برسیم. امیدوارم در ادامه هم نتایج خوبی بگیریم.

همچنین لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال چین گفت: در ابتدا باید تبریک ویژه به مردم ایران و تماشاگران بگویم. امیدوارم دوباره شانس بازی برابر ایران را داشته باشیم و در فینال این اتفاق بیافتد تا بازیکنانمان بازهم چنین جو فوق الاده ای را تجربه نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 402

به "برگزاری نشست خبری سرمربیان تیم های ملی والیبال ایران و چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست خبری سرمربیان تیم های ملی والیبال ایران و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید