سومی هندبال ساحلی در آسیا، راه یابی ایران به رقابت های جهانی 2018

به گزارش دانشنامه آریایی، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در دیدار رده بندی رقابت های آسیایی پیروز شد و با کسب عنوان سومی جواز حضور در رقابت های جهانی را به دست آورد.

سومی هندبال ساحلی در آسیا، راه یابی ایران به رقابت های جهانی 2018

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، ملی پوشان هندبال ساحلی ایران در دیدار رده بندی مسابقات قهرمانی آسیا با پیروزی 2 بر 1 مقابل ویتنام و با کسب عنوان سومی به رقابت های دنیای سوچی روسیه راه یافت.

ایران در نیمه اول 15 بر 10 پیروز شد. در نیمه دوم 16 بر 20 ویتنام بازی را در دست گرفت، اما در نهایت ایران توانست در بازی تن به تن با حساب 8 بر 6 پیروز گردد.

تیم ملی هندبال ساحلی پس از 9 سال به رقابت های قهرمانی دنیا هندبال ساحلی صعود نموده است. قطر، عمان و ایران سه تیم صعود نماینده به رقابت های دنیای 2018 از آسیا هستند.

ششمین دوره رقابت های هندبال ساحلی آسیا از 18 تا 25 اردیبهشت ماه در پاتایا تایلند پیگیری می گردد. این رقابت ها با حضور 9 کشور ایران، ویتنام، تایلند، افغانستان، امارات متحده عربی، قطر، عمان، چین تایپه و ازبکستان استارت خورد. سه تیم اول این رقابت ها جواز حضور در مسابقات هندبال ساحلی دنیا که در سال 2018 در سوچی روسیه برگزار می گردد را کسب کردند.

رسول دهقانی، عباس اسدزاده، وحیدعرب زاده، امید سه کناری، شهریارحسینی، مسعود محسنی، امیرحسین سالمی، امین کاظمی، پوریاقلی پور، میلادحمیدی فر، مهدی خوش قدم، و مهدی رزاق پور ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی ایران در این رقابت ها هستند که سیدحسن افتخاری به عنوان سرمربی، نادعلی ذکائی و مهدی قشقایی راد به عنوان مربی و حسن آیین جمشید هم به عنوان سرپرست تیم ملی هندبال ساحلی ایران را در این رقابت ها همراهی می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 543

به "سومی هندبال ساحلی در آسیا، راه یابی ایران به رقابت های جهانی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومی هندبال ساحلی در آسیا، راه یابی ایران به رقابت های جهانی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید