ایران یک موقعیت هم نتوانست ایجاد کند، بردن عراق و بحرین در تهران آسان نخواهد بود

به گزارش دانشنامه آریایی، پیشکسوت فوتبال ایران می گوید این تیم نمایش خوبی برابر عراق نداشته است.

ایران یک موقعیت هم نتوانست ایجاد کند، بردن عراق و بحرین در تهران آسان نخواهد بود

سیروس دین محمدی پیشکسوت فوتبال ایران در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر گفت: باخت در این بازی کار ما را سخت تر کرد. ما هیچ شانسی برای بردن نداشتیم. گلی که تیم ملی ما به ثمر رساند، از لای پای چهار بازیکن عراق به گل تبدیل شد. ما باید در این بازی حداقل 5 موقعیت ایجاد می کردیم از این موقعیت ها به گل برسیم اما در این بازی هیچ موقعیتی ایجاد نشد.

او ادامه داد: تیم عراق در این بازی بسیار باانگیزه بود و معلوم بود که این تیم با انگیزه برد به میدان آمده بود. تیم ما در این بازی در دعواهای فیزیکی کم آورده بود و عراق بازی جنگنده ای به نمایش گذاشت و موجب شد در این بازی شکست بخوریم.

دین محمدی در ادامه افزود: ما به هیچ عنوان از سمت چپ و راست نتوانستیم نفوذ داشته باشیم و باید در این پست ها بیشتر کار کنیم که بتوانیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم. متاسفانه در این بازی مالکیت توپ ما کم بود و هنوز هم به فوتبال ضدحمله ای عادت کردیم که امیدوارم این فرایند در ادامه دیگر وجود نداشته باشد.

این پیشکسوت در ادامه گفت: ای کاش ویلمتوس چند بازی محبت آمیز با تیم های بزرگ داشت که بتواند سبک و ایده خود را در این بازی ها پیاده کند. در حال حاضر کار تیم ما بسیار سخت شده است. فکر نکنید که بردن عراق و بحرین در تهران آسان باشد. ما کار سختی خواهیم داشت و امیدوارم که تیم ملی بازهم بتواند دل مردم ایران را شاد کند.

دین محمدی در پاسخ به این سوال که علت شکست ایران مقابل عراق چه بوده گفت: ویلمتوس بازیکنان را مدت زمان کمی در اختیار داشت. در زمان کی روش بازیکنان مدت زمان زیادی در اختیار مربی بودند. در بازی هم این مساله تعیین است. تیم ایران در یارگیری مشکل دارد و این مساله روی گل اول و دومی که دریافت کرد کاملا تعیین بود. همچنین اخراج شجاعی در این بازی کار ما را سخت کرد و در کل باعث شد که این بازی را ببازیم.

او در انتها گفت: با این باخت کار ما بسیار سخت تر می گردد اما نباید امیدمان از دست برود. ما باید در ادامه این راستا بتوانیم 4 بازی باقی مانده خود را ببریم تا بتوانیم از این مرحله صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 668

به "ایران یک موقعیت هم نتوانست ایجاد کند، بردن عراق و بحرین در تهران آسان نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران یک موقعیت هم نتوانست ایجاد کند، بردن عراق و بحرین در تهران آسان نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید