باورتان می گردد این سواحل در بالی واقعی باشند؟

به گزارش دانشنامه آریایی، سواحل رویایی بالی

هر وقت کسی اسم بالی را به زبان می آورد بی اختیار یاد ساحل می افتیم، احتمالا همه ما یا دست کم خیلی از ما انیطور هستیم. انتخاب تور بالی می تواند یک سفر رویایی و تا ابد به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند. بی ربط نیست اگر بگوییم بالی سرزمین سواحل است، اما در این سرزمین زیبا، تعدادی ساحل وجود دارد که نه تنها بسیار زییبا هستند بلکه از جمعیت و شلوغی توریست ها هم به دورند. همراه خبرنگاران با سواحل رویایی بالی آشنا می شویم:

باورتان می گردد این سواحل در بالی واقعی باشند؟

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

ساحل بالنگان (Balangan beach)

بالنگان ساحلی خیره کننده با شن های سفید نرمی است که در پهنه دریا گسترده شده است. نه تنها یک جای عالی برای بدست آوردن کمی آرامش است، بلکه امواج جوشان و خروشان آن برای هواداران موج سواری مثل یک موهبت می ماند. ارتفاع امواج دریا در این ساحل گاهی تا چندین متر هم می رسد بنابراین موج سواران حرفه ای زیادی را از گوشه و کنار جهان جذب می نماید.

علاوه بر این در کنار این ساحل، کافه های زیادی وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و یکی از خوردنی های محلی بالی را سفارش دهید و از منظره پیش رویتان لذت ببرید.

ساحل سمینیاک (Seminyak beach)

سمینیاک یک ساحل 3 کیلومتری است که موج های جذابی برای موج سواری ندارد اما به جای آن می توانید در آن استراحت و شنا کنید. البته این ساحل، شناخته شده و توریستی است اما به نسبت ساحل کوتا خلوت تر است و هتل های ساحلی زیبای زیادی هم اطراف آن وجود دارد که می توانید در یکی از آنها اقامت کنید و از آفتاب دریافت در ساحل تمیز، وسیع و زیبا لذت ببرید.

ساحل کانگو (Canggu beach)

اگر اهل موج سواری هستید و دوست دارید انتخاب های زیادی برای این ورزش داشته باشید، باید به ساحل کانگو بروید. این ساحل 2 نقطه موج سواری خیلی خوب دارد که می توانید این ورزش میهج را انجام دهید و پادشاه موج ها شوید!

ساحل نوسا دوا (Nusa Dua beach)

ساحل نوسا دوا یک منطقه تماما انحصاری است که با هتل های بسیار لوکس، یک مرکز خرید شیک و 18 زمین گلف بسیار مجلل احاطه شده است. اگر همواره دوست داشته اید تا به یک ساحل تجملی بروید، نوسا دوا مخصوص شماست! و علاوه بر این بسیار امن و آرام است.

ساحل اولواتو (Uluwatu beach)

اولاتو: ساحلی زیبا که در زیر صخره های بلند پنهان شده و توسط موج های قدرتمند و سریع احاطه شده است. موج های این ساحل می توانند به راحتی مهارت موج سوار را محک بزنند، اینجا یکی از مورد علاقه ترین سواحل موج سواران حرفه ای و یک جای عالی برای افراد ماجراجو است.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 586

به "باورتان می گردد این سواحل در بالی واقعی باشند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باورتان می گردد این سواحل در بالی واقعی باشند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید