با بهترین و دیدنی ترین مراکز خرید بالی آشنا شوید

به گزارش دانشنامه آریایی، در تور بالی با تنوع زیاد اجناس، از خورده ریزهای بی اهمیت گرفته تا بوتیک های سطح بالا روبرو می شوید، که می توان آن را بهشت خریداران نامید..

با بهترین و دیدنی ترین مراکز خرید بالی آشنا شوید

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

خوبی آن جا این است که قیمت هایش اغلب مناسب اند؛ مخصوصا اگر بخواهید لباس بخرید. فروشگاه های معروف لباس ورزشی در شهرهای کوتا و لگیان فراوان اند و در سمینیاک، فروشگاه های شیکی از کارهای طراح های بالی پیدا می شوند.

در سفر به بالی هنرمندان زیادی خواهید دید و همچنین آثار هنری آنجا هم زیاد و پرطرفدار است. کارگاه های شهرهای کوچک برای خرید مناسب ترند و تماشای هنرمندان در حین خلق آثارشان هم خالی از لطف نیست. نقاشی ها، سبدهای حصیری، مجسمه های سنگی و چوبی، زیورآلات نقره و صدف، سرامیک و خیلی چیزهای دیگر، از جمله هنرهای محلی و پرطرفدار بالی اند. جز این ها، ادویه جات و قهوه خوبی با قیمت های مناسب در آن جا پیدا می شود. خیلی از سوپرمارکت ها، این اجناس را با بسته بندی شیک و مخصوص سوغاتی هم می فروشند. جز این ها، در مغازه های کوچک و متنوع و سوپرمارکت های بزرگ و زنجیره ای سرتاسر بالی، همه چیز پیدا می شود؛ از غذاهای بسته بندی گرفته تا مجله و کرم ضد آفتاب. به هر حال، هر چیزی که می خواهید در بالی بخرید، چانه زدن را از قلم نیاندازید!

- کوتا بیچ

کوتا بیچ، قبله آمال تمامی بازدیدکنندگان از بالی است. در این محله، وجود بازارچه های سنتی فراوان در کنار شاپینگ مال های مدرن، هر گردشگری را از کوچک و بزرگسال تا زن و مرد را به سوی خود فرا می خواند. در این محل هر چیزی که به ذهن شما برسد، موجود است، از بوتیک های فروشنده برندهای معروف دنیای تا دی وی دی های کپی. اما از قلم نیاندازید که یکی از مراکز مهم فروش صنایع دستی و سوغاتی های زیبای بالی همین جاست، در ضمن توقفی کوتاه در یکی از رستوران ها و کافی شاپ های این محله نیز که در کنار هر کوچه و خیابان این منطقه 24 ساعته پذیرای میهمانان می باشند، بسیار باصفا است.

در این منطقه یکی از معروفترین رستوران های دنیا، یعنی هارد راک کافه نیز واقع شده است. از شاپینگ مال های معروف این منطقه نیز که نسبتا اجناس مرغوب با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند، می توان به دیسکاوری مال و دی.اف. اس اشاره کرد که در مجاورت ساحل زیبای اقیانوس هند واقع شده اند.

کوتا اسکویر نیز در مرکز این منطقه واقع شده است. در این میدان و خیابان مربوطه نیز، تعداد بسیاری بوتیک های عرضه کننده برندهای گران قیمت دنیای مانند آدیداس، بیابونگ، ریپ کارل و بسیاری دیگر قرار گرفته اند. فروشگاه زنجیره ای ماتاهاری نیز در این خیابان، دارای یکی از شعب بزرگ خود می باشد.

- جیمباران

اگر چه گردشگران به این منطقه بیشتر به خاطر گوناگونی غذاهای دریایی سر می زنند، اما هنوز هم چیزهای خوبی برای خریدن در این جا موجود است. در این نقطه هنر سفالگران بالینزی را می توان از نزدیک دید و کمی آن سوتر، ویند سرف های دست ساز را در کنار ویوبردهای بسیار گران قیمت غربی تهیه کرد. در این جا بوتیک های برند فروشی کمی واقع شده است، اما بازدید از فروشگاه های Surfers Paradise و Konderatu و Jenggalaخالی از لطف نمی باشد.

- اوبد

اوبد بهترین جا برای خرید صنایع دستی است. اگر چه صنایع دستی بالی را در هر نقطه ای از این جزیره می توان یافت، اما این جا مرکز عرضه عمده صنایع دستی ساخته شده به دست ساکنین روستاهای اطراف که در امتداد جاده منتهی به جنگل میمون ها قرار گرفته اند، می باشد. اگر به آن سوی خیابان نگاه کنید، مطمئنا پیرمردی را خواهید دید که با دستان هنرمندش با قطعه ای چوب، عشق را با هنر تلفیق و اثری با ارزش را خلق می نماید. اگر چه چانه زدن در این جا هم رایج است، اما دیدن دستان رنجور آن پیرمرد دیگر راهی برای چانه زدن در اوبد باقی نمی گذارد.

- سانور بیچ

در سانور بیچ، آن طوری که خریداران از نظر خرید می بایست، راضی نخواهند شد. اما هرگز نباید از یاد برد که در این منطقه نیز، جزیره بالی و ساکنانش هنوز اجناس خاصی را قابل عرضه به خریداران گرد هم آورده اند. در سانور بای می توان انواع و اقسام البسه شنا و ساحلی را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمود. از قلم نیاندازید که چانه زدن در سراسر آسیای جنوب شرقی رایج بوده و این منطقه نیز خارج از آن قاعده نخواهد بود. در این جا به راحتی می توان اجناس را کمتر از نصف مبلغی که فروشنده مطالبه می نماید، خرید.

اما کمی آن طرف تر، در خیابان سانور شما می توانید مرواریدهای بسیار گران قیمت بالی را از جواهر فروشی های این منطقه تهیه کنید. هم چنین فروشگاه و سوپر مارکت هارویز نیز که در خیابان اصلی سانور و بعد از هتل هایات ریجنسی قرار گرفته است، نیز مکان خوبی برای کمی خنک شدن و شاید اندکی خرید مایحتاج روزانه باشد. پس از هارویز نیز شما با دنیایی از هنر روبرو خواهید شد. صنایع دستی این منطقه، شامل مبلمان، تابلوهای نقاشی و سنگ های بسیار زیبای تراشیده شده با دست می باشد که می توان به یادگار قطعه ای از آن ها را هر چند کوچک به خانه خود ببرید.

- بالی گالریا

گالریا یکی از گسترده ترین مال ها در سطح استرالیا، آسیا و آمریکاست. در گالریا بهترین برندهای دنیای، عطر، کیف و کفش و البسه عرضه شده و یکی از بزرگترین شعب فروشگاه های زنجیره ای ماتاهاری و تعداد بسیار زیادی بوتیک های دیگر در آن واقع شده است. در این شاپینگ مال که در نزدیکی کوتا و در میدان امام بنجل واقع شده است، شعبه ای از بزرگترین ابزار فروشی دنیا یعنی ایس هاردویر نیز واقع شده است.

- دیسکاوری

یکی از زیباترین شاپینگ مال های بالی است که در مجاورت دریا قرار گرفته است. دپارتمان استور سنترو نیز درون همین مجموعه واقع شده است که مملو از برندهای دنیای بوده و نیز قیمت های مناسبی دارد. رستوران های این مال نیز که در کنار دریا و در ساحل باز تعبیه شده اند، بسیار باصفا می باشند. اگر عاشق نوشیدن قهوه های استارباکس هستید، نیز بدانید که این جا میعادگاه عاشقان است.

- ماتاهاری

نام مجموعه فروشگاه های زنجیره ای است که در سراسر اندونزی شعبه داشته و ارائه دهنده کلیه مایحتاج منزل، مواد خوراکی، البسه و غیره می باشد. یکی از بزرگترین شعبه های این فروشگاه در دنپازار و دیگری در کوتا اسکویر واقع شده است که خرید از آن توصیه می شود. در این شعبه کفش و کیف های بسیار مرغوبی نیز عرضه می شود.

- لوته مارت، ماکرو سابق

ماکرو نیز نام فروشگاه بسیار بزرگی است که مشغول به عرضه کلیه اجناس از وسایل برقی و الکترونیکی گرفته تا میوه و اقلام سوپرمارکتی می باشد. ساعت کاری این مجموعه از هفت صبح تا ده شب می باشد. مجموعه زنجیره ای ماکرو در تمامی کشورهای آسیای جنوب شرقی و استرالیا دارای شعب بسیاری می باشد.

- رابینسونز

روبروی فروشگاه ماتاهاری در دنپازار قرار داشته و دارای اجناس نسبتا ارزانی می باشد.

- لی بی پلازا

این مال مکان بسیار خوبی برای خرید وسایل ورزشی، الکترونیکی و لوازم التحریر می باشد. این بازار نیز در دنپازار واقع شده است.

- کر فور

کرفور یا به قول فرانسوی ها کق فوق بزرگترین سوپرمارکت زنجیره ای دنیا نیز در این جا دارای شعبه است. این فروشگاه در خیابان سان ست قرار داشته و از ده صبح تا ده شب باز است.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 587

به "با بهترین و دیدنی ترین مراکز خرید بالی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین و دیدنی ترین مراکز خرید بالی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید