بزرگترین کشتی کروز جهان در تدارک برای سفر به مدیترانه

به گزارش دانشنامه آریایی، بعد از سه سال، بزرگ ترین کشتی کروز دنیا با نام سمفونی دریاها که متعلق به شرکت رویال کارائیب است، آماده بهره برداری شد.

بزرگترین کشتی کروز جهان در تدارک برای سفر به مدیترانه

با تور کشتی کروز سفر به دور دنیا را تجربه کنید.

مشتاقانه منتظر شروع به کار سمفونی جدید دریاها (Symphony of the Seas)، کشتی نسل های مختلف و بزرگ ترین کشتی کروز دنیا، متعلق به شرکت رویال کاراییب بودیم. مراحل ساخت این کشتی عظیم بیش از سه سال به طول انجامید و قرار است در روز هفتم آوریل سفر خود را از بارسلون به دریای مدیترانه شروع کند. شرکت سازنده این کشتی کروز، آن را در تاریخ 23 مارس تحویل داد و روز 31 مارس، طی یک نمایش پنج روزه در جهت ناپل و رم، به آب انداخته شد.

ساخت این کشتی، سه سال طول کشید و 4700 کارگر کشتی ساز برای ساختن آن کوشش کردند. در این کشتی، 2200 خدمه بین المللی از 77 کشور مشغول به کار خواهند بود. تابستان ها این کشتی در بندر بارسلون مستقر می گردد و از نوامبر به بعد، در میامی به عنوان بندر اصلی توقف خواهد نمود.

این کشتی کروز، تجربه های هیجان انگیزی را برای مهمانان تدارک دیده است که شامل Ultimate Abyss، بلندترین سرسره 10 طبقه دریایی، FlowRider، یک شبیه ساز موج سواری تقریبا 12 متری و دو دیواره سنگ نوردی با ارتفاع تقریبا 12 متر است. همچنین، محیط های بازی نبرد برای سیاره Z که یک بازی تیراندازی لیزری در تاریکی است و بازی فرار از روبیکان که یک اتاق فرار سفارشی است که مهمانان باید بتوانند معماها را قبل از زمان مقرر حل نمایند و از آن خارج شوند هم در این کشتی تعبیه شده است.

بیست و پنجمین کشتی ناوگان رویال کاراییب دارای 362 متر طول و 73 متر ارتفاع است و ظرفیت پذیرایی از 5518 مهمان را در 2759 اتاق دو نفره دارد. راه اندازی این کشتی، رکورد قبلی که متعلق به کشتی هارمونی دریاها (Harmony of Seas) با امکانات رفاهی مثل یک سرسره 10 طبقه، یک نوار رباتیک و یک زیپ لاین بود را در اختیار خود می گیرد. مایکل بیلی، رئیس و مدیر عامل رویال کاراییب می گوید:

استقبال از عضو جدید خانواده، لحظه ای غرورانگیز و مهیج است. کشتی سمفونی، خانواده ها را با امکانات جدیدی که تا به حال مشاهده نشده است، به تعطیلات می برد.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 234

به "بزرگترین کشتی کروز جهان در تدارک برای سفر به مدیترانه" امتیاز دهید

1 کاربر به "بزرگترین کشتی کروز جهان در تدارک برای سفر به مدیترانه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین کشتی کروز جهان در تدارک برای سفر به مدیترانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید