ترامپ توئیت های تحریک آمیز را حذف کرد

به گزارش دانشنامه آریایی، رئیس جمهور فعلی آمریکا شماری از توئیت های جنجالی خود را که در تحریک مردم به خشونت دخیل بود حذف کرد تا منعی برای از سرگیری فعالیت خود در این شبکه اجتماعی نداشته باشد.

ترامپ توئیت های تحریک آمیز را حذف کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، یکی از سخنگویان توئیتر به خبرگزاری بلومبرگ گفته است که دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا، چند توئیت خود را که خلاف مقررات این شبکه اجتماعی است؛ پاک نموده است.

به این ترتیب، تعلیق حساب او به انتها می رسد و می تواند حساب کاربری اش را پس بگیرد.

توئیتر، اینستاگرام و فیسبوک حساب های ترامپ را به علت تکرار ادعای تقلب و تحریک هوادارانش به ناآرامی، تعلیق نموده اند.

روز گذشته، ترامپ با ارسال پیغام هایی در توئیتر و فیس بوک حامیان خود را به اعتراض در برابر کنگره و برگزاری تظاهرات برای اعتراض به آنچه که وی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری می داند، دعوت کرد.

به دنبال تسخیر کنگره توسط حامیان ترامپ و رفتار خشونت آمیز آنها در قبال پلیس و نیروهای امنیتی، رئیس جمهور آمریکا در توئیت های بعدی خود اگر چه خواهان آرامش شد، اما از حامیان خود نخواست که از حضور در کنگره خودداری نمایند و حتی آنها را به بازگشت به منازلشان دعوت نکرد.

در نتیجه توئیتر ابتدا بازنشر و لایک توئیت های مروج خشونت ترامپ را ممنوع نمود و سپس دسترسی وی به حساب کاربری اش را به مدت 12 ساعت تعلیق کرد و هشدار داد اگر ترامپ باز هم قوانین توئیتر را نقض کند، این بار حساب کاربری وی به صورت دائمی مسدود می گردد.

فیس بوک هم که تا به حال چندان در برابر ترویج خشونت توسط ترامپ مواضع سختی نگرفته بود، اظهار داشت محدودیت های تازه ای را علیه دونالد ترامپ اعمال می نماید. بر این اساس ترامپ تا 24 ساعت آینده حق ارسال هیچ مطلبی را در فیس بوک ندارد.

اینستاگرام هم که زیرمجموعه فیس بوک است همین محدودیت 24 ساعته را علیه ترامپ اعمال نموده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1562

به "ترامپ توئیت های تحریک آمیز را حذف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ توئیت های تحریک آمیز را حذف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید