جنجال حرف بایدن درباره دختران جوان و زیبا:می خواهم چهار سال دیگر پایکوبی آنها را ببینم، کاربران توئیتر:خبر بد این است که عمو جو خزنده دوباره حمله می نماید!

به گزارش دانشنامه آریایی، ایسنا نوشت: تازه ترین سخنان نامزد دموکرات های آمریکا در جمع حامیانش که از آن برداشت توهین جنسیتی شده است، جنجال به پا کرد. کمپین بایدن اما نظر دیگری دارد.

جنجال حرف بایدن درباره دختران جوان و زیبا:می خواهم چهار سال دیگر پایکوبی آنها را ببینم، کاربران توئیتر:خبر بد این است که عمو جو خزنده دوباره حمله می نماید!

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری دموکرات ها به گاف هایی که گهگاه توهین آمیز از کار درمی آید، شناخته می گردد و از آن دست می توان به این موارد اشاره نمود: اگر از ترامپ حمایت کنید، شما سیاه نیستید یا اینکه 180 سال پیش در سنا انتخاب شدم!

صحبت های سه شنبه بایدن در جریان کمپین های انتخاباتی در میامی فلوریدا هم با واکنش کاربران رسانه های اجتماعی روبرو شد. ظاهرا او با رویت گروهی از دختران جوان گفته است: می خواهم چهار سال دیگر پایکوبی آنها را ببینم.

بایدن در سخنرانی خطاب به طرفدارانش گفت: خبر خوب برای من این است که من اینجا هستم. خبر بد برای شما این است که من در حال بازگشت هستم و مایل هستم که چهار سال دیگر که این زنان جوان زیبا بزرگتر شدند، پایکوبی آنها را ببینم!

یکی از کاربران توییتر با انتشار تصویری از دختران مورد نظر بایدن نوشت: خبر بد این است که عمو جو خزنده دوباره حمله می نماید. بله!

این تصاویر به سرعت منتشر شد و بعضی از کاربران بابت حرف های نسنجیده از بایدن انتقاد نموده و او را نفرت انگیز دانستند. کاربران دیگری گفتند، شاید این نامزد دموکرات ها تحت تاثیر یکی از فیلم های نتفیلیکس است که در آن دختران زیر سن قانونی پایکوبی تحریک آمیزی انجام می دهند که با انتقاد شدید در رسانه های اجتماعی روبرو شده است.

بعضی از حامیان بایدن هم تاکید داشتند که فحوای کلام او جنسی نبوده است و او صرفا قصد داشته بگوید که پتانسیل دوره چهار ساله ریاست جمهوری را دارد. کمپین بایدن هم در واکنش به این جنجال ها پاسخ داد: این اصلا بحث جنسی نبوده است. او گفت که دوست دارد اینها به گروه اجرایی که نامناسب نیست محلق شوند، آن هم برای دفعه بعد که حدود 4 سال دیگر است. می خواهید از این چیزی بسازید که نیست.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1407

به "جنجال حرف بایدن درباره دختران جوان و زیبا:می خواهم چهار سال دیگر پایکوبی آنها را ببینم، کاربران توئیتر:خبر بد این است که عمو جو خزنده دوباره حمله می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال حرف بایدن درباره دختران جوان و زیبا:می خواهم چهار سال دیگر پایکوبی آنها را ببینم، کاربران توئیتر:خبر بد این است که عمو جو خزنده دوباره حمله می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید