تغییر قوانین اسکار

به گزارش دانشنامه آریایی، قوانین فعلی به فیلم هایی که در کمپانی های نمایش آنلاین منتشر شده اند، اجازه می دهد تا برای اسکار نیز مورد آنالیز قرار گیرند، اما فقط به شرطی که مقتضیات خاص پخش در سینما را نیز داشته باشند.

تغییر قوانین اسکار

همه گیری ویروس کرونا که با به تاخیر انداختن زمان انتشار فیلم های سینمایی عمده سال جاری به صنعت سینما لطمه زیادی وارد نموده است، ممکن است باعث گردد تا مراسم اسکار نیز قوانین خود را تغییر دهد. به نوشته ددلاین، قرار است اعضای هیات مدیره آموزشگاه علوم و هنر های سینما برای مذاکره و تایید قوانین جدید، در یک جلسه مجازی شرکت نمایند.

بعضی منابع به نشریات گفته اند که پیش بینی می گردد قوانین واجد شرایط بودن، تغییر نمایند. در نتیجه بحران ویروس کرونا و تعطیلی سالن های سینما، بعضی فیلم ها مستقیما به شکل ویدیو و به شکل سفارشی انتشار یافته اند. بعضی فیلم های دیگر نیز بر روی شبکه های پخش فیلم، مانند نت فلیکس، ظاهر شده اند.

قوانین فعلی به فیلم هایی که در کمپانی های نمایش آنلاین منتشر شده اند، اجازه می دهد تا برای اسکار نیز مورد آنالیز قرار گیرند، اما فقط به شرطی که مقتضیات خاص پخش در سینما را نیز داشته باشند.

به گزارش ددلاین، بعضی از دسته بندی های اسکار نیز ممکن است دستخوش تغییر شوند. در ماه مارس، آموزشگاه اسکار در بیانیه ای گفت که در صورت احتیاج، ایجاد تغییرات را مورد ملاحظه قرار می دهد.

این سازمان در آن موقع گفت: ما در حال ارزیابی تمامی ابعاد این شرایط مبهم و آنالیز تغییراتی که ممکن است لازم باشد، هستیم.

تمام کوشش ما بر این است که در تصمیم گیری برای هرچه بهتر شدن آینده این صنعت هشیار و آینده نگر باشیم و در روز های آینده این نکات را اعلام می کنیم.

مراسم بعدی اسکار در حال حاضر برای 28 فوریه 2021 برنامه ریزی شد ه است.

منیع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1102

به "تغییر قوانین اسکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر قوانین اسکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید