در کوالالامپور رایگان تفریح کنید

به گزارش دانشنامه آریایی، شاید عنوانی که به کار برده ایم برایتان این سوال را ایجاد کند که مگر میشود در کشوری توریستی چیزی را رایگان در اختیار گردشگران قرار دهند، در کوالالامپور در چند جاذبه گردشگری فراهم شده است تا شما به رایگان به بازدید و تفریح بپردازید در ادامه با معرفی جاذبه های رایگان کوالالامپور با ما همراه باشید.

در کوالالامپور رایگان تفریح کنید

تفریحات رایگان در تور کوالالامپور دور از باور نیست. کوالالامپور پایتخت کشور مالزی، شهری با آسمان خراش‌های بزرگ و معماری دوره استعماری، پایتختی زیبا، سرسبز و مملو از درختان انجیر هندی است. مالزی از نظر جذب توریست در دنیا رتبه 25ام را دارد. طی سال‌های اخیر، دولت مالزی سعی بر آن داشته است که تمرکز بیشتری بر توریست و جذب گردشگر به تور مالزی داشته باشد و از این راه درآمد کسب کند. اما آیا می‌توان در این شهر به صورت رایگان تفریح کرد؟

غارهای باتو

اگر به صخره نوردی و کوه علاقه دارید یکی از تفریحات رایگان در کوالالامپور که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم غارهای باتو است. غارهای باتو حدود 10 سال است که مرکز صخره نوردی مالزی به حساب می‌آیند. فاصله این غارها تا کوالالامپور حدود 11 کیلومتر می‌باشد. نگران نباشید اگر صخره نوردی حرفه ای نیستید در این مکان تجهیزات لازم برای افراد مبتدی نیز موجود است. افرادی که علاقه به بازدید از این غارها و صخره نوردی دارند صبح به این محل می‌آیند، برای همین ما به شما توصیه می‌کنیم که در صورت تمایل به انجام این کار از صبح زود به این مکان بیایید تا محل مناسبی را برای صخره نوردی انتخاب کنید و به مشکل بر نخورید. در این قسمت معابد زیبا و نمایشگاه های جذابی در غارها وجود دارند که در آن‌ها می‌توانید شاهد نمونه‌های زیبایی از نقاشی و هنر مالزی باشید.

پارک جنگلی کوالالامپور (بوکیت ناناس)

این پارک جنگلی طبیعی، ثروتی با ارزش در کوالالامپور به حساب می‌آید. جنگلی انبوه و استوایی با قدمتی چند میلیون ساله که به بهترین شکل از آن محافظت می‌شود. مساحت این جنگل سرسبز که در قلب کوالالامپور واقع شده، 11 هکتار است. افراد این جنگل را به عنوان قلب تپنده کوالالامپور می‌شناسند. در این جنگل 5 مسیر پیاده روی تعیین شده که به بازدید کنندگان اجازه می‌دهد در کمال آرامش بتوانند از این پارک زیبا دیدن کنند. با بازدید از این مجموعه شما می‌توانید با گونه‌های نایابی از گیاهان و سرخس‌ها آشنا شوید و از این طبیعت زیبا، پاک و کمیاب نهایت لذت را ببرید. در این مجموعه رستوران زیبایی نیز قرار دارد تا بتوانید در این مکان زیبا غذایی میل کنید. جدیدترین جاذبه این پارک یک پل طنابی معلق به طول 200 متر است که به گردشگران امکان تماشای نواحی زیبای اطراف جنگل و آسمان شهر را می‌دهد. راهنمای گردشگران به طور رایگان در این محل توضیحات لازم را به بازدید‌کنندگان می‌دهد. این مکان یکی از جذاب‌ترین تفریحات رایگان در کوالالامپور به حساب می‌آید.

گالری هنر پتروناس

پتروناس گالری ‌ای با بیش از 1000 اثر نقاشی و عکاسی معاصر و همچنین آثار سنتی و صنایع دستی متفاوت است که یکی از تفریحات رایگان در کوالالامپور به حساب می‌آید. این گالری در سال 1993 با هدف گسترش فرهنگ و هنر در این شهر افتتاح شد. آثار این گالری به مرور زمان تعویض می‌شوند. این کار باعث شده است که هر بار بازدید از این مجموعه تجربه شیرینی باشد. این گالری در کنار مرکز خرید مرکزی کوالالامپور واقع شده است و از ساعت 10 صبح تا 8 شب، به صورت رایگان پذیرای بازدید کنندگان است.

باغ گیاهشناسی پردانا

این مکان پربازید در مجموعه باغ‌های تون عبدل رزاق واقع شده است. منظره‌های زیبا، آبنماهای فوق‌العاده، پارک تفریحی عظیم مخصوص کودکان و گیاهان خاص از دلایل پرطرفدار بودن این منطقه است. این پارک در سال 1880 افتتاح شد و یکی از قدیمی‌ترین پارک‌هایی است. در این محل همچنین رستوران و کافی شاپی نیز وجود دارد. اگر از شلوغی بیزارید می‌توانید در روزهای وسط هفته به این باغ بیایید. در روزهای یکشنبه از ساعت 8 صبح تا 10 شب گردشگران می‌توانند از راهنماهای گردشگری رایگان استفاده کرده و اطلاعات فراوانی در مورد این باغ‌ به دست بیاورند.

رایگان فیلم تماشا کن!

در کوالالامپور رایگان جدیدترین فیلم‌های هالیوود را دیدن دور از باور نیست. در بعضی از پارک‌های این شهر و فضاهای باز می‌توان در زیر آسمان پر ستاره با جمعی از مردم به تماشای فیلم‌های روز دنیا نشست و لذت برد. این تجربه عالی در کوالالامپور را از دست ندهید.

بازدید از پارک مرکزی کوالالامپور

حتما از برج‌های دوقلو کوالالامپور دیدن کرده‌اید، اما آیا از وجود پارک زیبا و مجهز در پایین این برج‌ها اطلاع دارید؟ این پارک 50 هکتاری توسط طراح برزیلی معروف روبرتو برل مکس طراحی شده است. در این پارک مکان‌های زیبایی برای نشستن و یا کمپ زدن ساخته شده است. همچنین راهی به طول 1.3 کیلومتر برای راه رفتن و یا دویدن موجود است. از دیگر امکانات این پارک می‌توان استخر شنا، زمین بازی مخصوص کودکان و وسایل ورزشی گوناگون را نام برد.در هنگام غروب نیز آب‌نما‌های زیبای این پارک با موسیقی زیبا به رقص در می‌آیند. از تمام سطح شهر همیشه تاکسی‌هایی به مقصد این پارک موجود است. از مرکز خرید واقع در این محل نیز می‌توان به طور مستقیم وارد این پارک شد. این پارک یکی از تفریحات رایگان کوالالامپور به حساب می‌آید.

انتشار: 27 فروردین 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 18

به "در کوالالامپور رایگان تفریح کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کوالالامپور رایگان تفریح کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید