جشنواره تئاتر فرینج کانادا میزبان نمایشی از ایران

به گزارش دانشنامه آریایی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمایش، جشنواره تئاتر فرینج وینزور کانادا سال جاری از 22 می در کانادا شروع می گردد و به مدت 5 روز میزبان بیش از 70 اجرای داخلی و بین المللی است. این جشنواره در این دوره علاوه بر اجراهایی از چند کشور جهان، میزبان نمایشی از ایران می گردد که به همین دلیل نمایش حضور غیاب به کارگردانی رضا بصیرزاده در بخش اصلی این جشنواره حاضر می شود.

جشنواره تئاتر فرینج کانادا میزبان نمایشی از ایران

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

نمایش حضور غیاب قصه 2 عاشق را روایت می نماید که بعد از مهاجرت یکی از آنها به کشوری دیگر، تصمیم می گیرند رابطه خود را با بازسازی جاهای خالی همدیگر پر نمایند.

مهاجرت، تنهایی انسان امروز و بحران هویت از موضوعاتی است که به گفته کارگردان نمایش در این اجرا مطرح می شوند.

رضا بصیرزاده که دانش آموخته تئاتر از دانشگاه سوره و آلبرتا کانادا است کارگردانی و طراحی آثاری چون ویلی لومان، میز میز است، کلفت های ژان و حضور در چند جشنواره تئاتر داخلی و بین المللی را در کارنامه دارد.

از دیگر عوامل این پروژه میکس مدیا می توان به نویسنده عرفان غفوری صنعتی، طراح صحنه و مشاور رسانه ای باران بن یاسین، طراح حرکت سبا نازی انجیله و طراح صدا حسام زمانی اشاره نمود.

حضور غیاب که در چهار اجرا در روزهای مختلف برگزاری جشنواره روی صحنه می رود به زودی اجراهای داخلی و بین المللی خود را نیز شروع خواهد نمود. جشنواره بین المللی تئاتر فرینج 2019 از 22 تا 26 می مصادف با اول تا پنجم خردادماه در شهر وینزور کانادا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 263

به "جشنواره تئاتر فرینج کانادا میزبان نمایشی از ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره تئاتر فرینج کانادا میزبان نمایشی از ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید