خسارت برف به 300 واحد مسکونی فرسوده روستایی در اصفهان (تور روسیه ارزان)

به گزارش دانشنامه آریایی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس ارزیابی های اولیه دستکم 300 واحد مسکونی روستایی در پنج شهرستان غربی و جنوبی استان بر اثر بارش سنگین برف دچار خسارت شدند.

خسارت برف به 300 واحد مسکونی فرسوده روستایی در اصفهان (تور روسیه ارزان)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، منصور شیشه فروش با بیان اینکه طی 100 ساعت گذشته تیم های برف روبی و امدادرسانی استان همچنان در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده از برف هستند، گفت: بیش از سه هزار کیلومتر از راه ها در منطقه ها غرب و جنوب استان با پشتیبانی 550 دستگاه ماشین آلات و 200 دستگاه تجهیزات امداد زمستانی و 750 نفر نیروی راهداری برف روبی شده است.

راه 40 روستا در فریدونشهر و سمیرم مسدود است

وی با اشاره به اینکه کماکان راه 40 روستا در بخش پشتکوه دوم فریدونشهر، بخش وردشت و پادنای سمیرم مسدود است، اضافه نمود: یکصد روستا نیز در این منطقه ها با اختلال در تردد بدلیل انباشت برف و کولاک روبرو هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: 52 تیم با پشتیبانی 72 دستگاه ماشین آلات برف روبی شهرداری ها در 12 شهر از جمله فریدونشهر، برف انبار، داران، افوس، دامنه، رزوه، چادگان، بویینمیاندشت، سمیرم، کُمه، ونک، بیده و حنا واقع در شهرستان های فریدن، فریدونشهر چادگان، بویین میاندشت وسمیرم در حال بازگشایی و برف روبی از خیابان ها و معابر شهری هستند که همه با هماهنگی دفتر امور شهری استانداری و استفاده از ظرفیت 12 شهرداری تعیین انجام می گردد.

شیشه فروش با بیان اینکه با هماهنگی دستگاه های خدمات رسان سطح استان ماشین آلات کمکی در اختیار منطقه ها شهری نهاده شد، افزود: کوشش برای بازگشایی معابر و کوچه های 150 روستا به وسیله عوامل بخشداری ها و دهیاری ها و با استفاده از ظرفیت های محلی ادامه دارد.

قطعی ارتباطات رادیو- تلویزیونی 150 شهر و روستا در استان اصفهان

وی اظهار داشت: به دلیل انباشت برف و قطع برق، ایستگاه های مخابراتی و تلویزیونی واقع در ارتفاعات و نبود دسترسی تلفن ثابت، ارتباط رادیو و تلویزیونی 80 روستا در بخش های پادنا و پادنای علیای شهرستان سمیرم و بخش چناررود شهرستان چادگان قطع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه ارتباط تلویزیونی و رادیویی 10 روستا در بخش زنده رود شهرستان فریدن و بخش مرکزی شهرستان بویین میاندشت قطع است، ادامه داد: برای برطرف مشکل تیم های فنی با پشتیبانی ماشین آلات برف روبی در حال بازگشایی محورهای دسترسی به ایستگاه های واقع در ارتفاعات برای برطرف نقص هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1401 بروزرسانی: 17 بهمن 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2337

به "خسارت برف به 300 واحد مسکونی فرسوده روستایی در اصفهان (تور روسیه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت برف به 300 واحد مسکونی فرسوده روستایی در اصفهان (تور روسیه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید