داور در نیمه دوم تمام صحنه های مشکوک را به نفع استقلال گرفت

به گزارش دانشنامه آریایی، به گزارش خبرنگاران، علی اصغر کلانتری، عصر آدینه در نشست خبری بعد از بازی فجر و استقلال بیان نمود: در روزی که حق تیم فجر شهید سپاسی باخت نبود خداوند این تک امتیاز را پس از کوشش های مستمر بچه های تیم به این تیم اهدا کرد.

داور در نیمه دوم تمام صحنه های مشکوک را به نفع استقلال گرفت

وی اضافه نمود: بازی را همه مردم کشور دیدند و همه متوجه شدند که فجر شهید سپاسی شیراز بدون غرور توانست در این بازی قدرت خود را به نمایش بگذارد و این تیم به هیچ تیمی باج نخواهد داد.

کلانتری ادامه داد: تیم استقلال طرفداران زیادی دارد و خیلی از افراد حتی در شیراز نیز به استقبال استقلال رفتند اما فجر که بعد از چندین سال به لیگ برتر آمده و اینگونه پایاپای بازی می نماید، نشان دهنده آن است که هیچ چیزی کمتر از سایر تیم ها ندارد.

وی اضافه نمود: این بازی تنش هایی به همراه داشت اما باعث نشد این تنش ها بر فرایند فجر تأثیر بگذارد در صحنه اول که داور برای استقلال پنالتی گرفت تنش های طبیعی در محوطه جریمه بوده است ولی داور برای فجر نیز از دو صحنه بسیار مشکوک به سادگی گذر کرد.

سرمربی فجر سپاسی شیراز ادامه داد: داور در نیمه دوم تمامی صحنه های مشکوک را برای استقلال گرفت و تیم فجر مظلوم واقع شد.

کلانتری ابراز امیدواری کرد: بازیکن های مصدوم این تیم به زودی در اختیار فجر قرار بگیرند.

وی تاکید نمود: استقلال تهران و فجر شهید سپاسی شیراز کاملاً پایاپای بازی کردند و فجر تیم از پیش باخته ای نبود و همه شاهد بودند که چگونه فجر با کوشش توانست به نتیجه لازم برسد.

سرمربی فجر سپاسی ادامه داد: استقبالی که از تیم استقلال در شیراز شد تأمل برانگیز بود و طرفداران فوتبال در شیراز باید بدانند که این تیم بعد از هشت سال به لیگ برتر صعود نموده است و باید حواسمان باشد که این موقعیتی که به سختی کسب شده، نباید از دست برود.

کلانتری ادامه داد: نباید در شیراز طرفداران فجر غریب باشند و نباید این تیم در شهر خودش تنها باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2019

به "داور در نیمه دوم تمام صحنه های مشکوک را به نفع استقلال گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور در نیمه دوم تمام صحنه های مشکوک را به نفع استقلال گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید